Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سي و هشتمين سالگرد شهادت خلبان شهيد «علي‌اکبر قربان شيرودي» با حضور خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگر در محل يادمان اين شهيد گران‌قدر در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، همزمان با سي و هشتمين سالگرد شهادت خلبان شهيد «علي‌اکبر قربان شيرودي»، به همت بنياد شهرستان سرپل ذهاب و با حضور جمع کثيري از خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگر، يادواره اين امير سرافراز باشکوه خاصي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مراسم معنوي که با همکاري ارتش جمهوري اسلامي ايران در روز پنج‌شنبه 12 ارديبهشت‌ماه و در محل شهادت اين فرمانده دلاور در روستاي زرين جوب شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد، هوشنگ بازوند استاندار، معاونان استاندار، حجج‌الاسلام هادي عسگري و جواد فاطمي نسب مديرکل بنياد استان و امام‌جمعه شهرستان سرپل ذهاب و جمعي از مديران و فرماندهان ارشد نظامي حضور داشتند.
در پايان اين مراسم از خانواده‌هاي شهداي هوانيروز ازجمله شهيدان والامقام شيرودي و شمشاديان تجليل به عمل آمد.
همچنين به مناسبت سالروز عمليات غرورآفرين بازي دراز، شامگاه پنج‌شنبه دوازدهم ارديبهشت در مراسم بزرگداشتي در مرقد احمد ابن اسحاق (ع) در شهرستان سرپل ذهاب، ياد و خاطره شهداي گران‌قدر اين عمليات ظفرمند گرامي داشته شد که در اين مراسم مهندس پرويز فتاح رييس کميته حضرت امام (ره) سخناني را در بزرگداشت شهداي اين عمليات ايراد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: يادواره شيرودي سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا