Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@00:38:57 GMT

انتخاب جانشین کی روش باز هم به تعویق افتاد!

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۰۴۸۰

به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی تا زمان برگزاری فینال جام حذفی (۹ خرداد ۹۸) معرفی شود یا خیر؟ گفت: بله، این اتفاق می‌افتد.

یعنی جانشین کی روش تا ۹ خرداد ماه معرفی می شود اما اگر آقای تاج یادش باشد، او پیشتر گفته بود سرمربی تیم ملی نهایتا در اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد!

تاج درباره شکایت فدراسیون فوتبال از کارلوس کی‌روش و صحبت‌های اخیر سرمربی پیشین ایران اظهار داشت: کارهایی که انجام می‌دادیم، دفاع از تیم ملی و کشور بود، نه شخص آقای کی‌روش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما پول او را از طریق AFC داده‌ایم و به تعهدات مالی و غیر مالی عمل کردیم. در واقع شکایت معنا ندارد، چون پول را از طریق AFC حواله کردیم.

 همچنین ما هم شکایت متقابل را انجام دادیم. به هر روی حال باید جواب بدهیم؛ البته کی‌روش سرمربی کلمبیا است و باید از طریق فیفا با او صحبت کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس فدراسیون سرمربی تیم ملی جام حذفی تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران پول کلمبیا فیفا تیم ملی ایران رئیس فدراسیون سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مهدی تاج پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی سامره در ابتدای لیگ بیست و سوم به عنوان سرپرست استقلال در این تیم مشغول به فعالیت شد، اما او اواخر دی‌ماه به دلیل اختلافاتی که با جواد نکونام، سرمربی استقلال داشت از سمت خود استعفا داد. پس از جدایی سامره از استقلال، نصرالله خواجه‌گیری که در تیم حضور داشت به عنوان سرپرست استقلال شروع به کار کرد.

حالا، اما به نظر می‌رسد جواد نکونام با جانشین سامره به اختلاف خورده تا احتمال جدایی دومین سرپرست استقلال هم وجود داشته باشد.

البته علت اختلاف سرمربی استقلال از سرپرست تیمش مشخص نیست، اما به درخواست نکونام، خواجه‌گیری اجازه همراهی آبی پوشان در پرواز بازگشت به تهران از اراک را پیدا نکرد و با خودروی سواری به تهران بازگشته است.

این مشکل پابرجا باقی مانده و خواجه‌گیری در تمرین روز شنبه حضور نیافت. روز گذشته تمرینات استقلال تعطیل بود و بررسی‌ها نشان می‌دهد سرپرست این تیم امروز هم در تمرین غایب بوده تا مشکل بین سرمربی و سرپرست جدی به نظر برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • شکایت از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • ثبت ۶ هزار شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری