Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:39:44 GMT

۴۷ معلم نمونه شهرستان بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۱۰۵۱

۴۷ معلم نمونه شهرستان بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر

۴۷ معلم نمونه استانی و شهرستانی بویراحمد و آموزش وپرورش استثنایی کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی 47 معلم نمونه شهرستان بویراحمد و آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت هفته معلم تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این آئین گفت: از مجموع 97 معلم ثبت نام کننده برای انتخاب معلمان نمونه سال تحصیلی 98-97، 43 نفر برگزیده شهرستانی و 4 نفر برگزیده استانی شدند.

علی حسن زاده با اشاره به اینکه در این مراسم همچنین از 7 نفر از مؤلفان برتر آموزش وپرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی98-97 نیز تجلیل شد، افزود: برای ارتقای کیفیت آموزش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک این روز به تمام معلمان و فرهنگیان ادامه داد: کسوت معلمی همیشه جاویدان بوده و بهترین بوسه آن است که بر دست معلمان زده می‌شود.

غلام محمد زارعی اظهار داشت: جایگاه این مقام با منزلت در جمهوری اسلامی به قدری بالا بوده که سالروز شهادت استاد مطهری به این نام نامگذاری شده است، شهیدی که تئوری‌پرداز نظام اسلامی و از اندیشمندان بزرگ تاریخ ایران به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به دنبال این است که در مدارس ما سربازان مومن و متخصص اسلامی تربیت شوند نه اینکه تربیت کننده سربازانی برای انگلستان و آمریکا باشد به همین دلیل نقشه بالادستی سند تحول را اجرایی می‌کند که در آن همه امور مدرسه محور باشد و معلم جایگاه ویژه‌ای

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به لزوم توجه هر چه بیشتر مقوله معیشت معلمان تاکید کرد و گفت: معلمان نیز باید برای گذر از این وضعیت صبوری به خرج دهند و بدانند که آینده با نظام جمهوری اسلامی است و آن که در این جنگ نابرابر شکست می‌خورد نظام سلطه جهانی است.

انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: معلمان نقش بسیار مهمی در فرهنگ جامعه و رویدادهای سیاسی واجتماعی جامعه دارند که باید همه ما باید قدردادن زحمات آنها باشیم.

900 معلم در استان ایلام تجلیل می‌شوندشرایط اقتصادی کار برای معلمان را دشوار کرده است/ با رتبه‌بندی حقوق معلمان دو برابر نمی‌شودمطالبات معلمان حق‌الزحمه چهارمحال و بختیاری پرداخت نشده است

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش

به گزارش جام جم/ تقدیر از معلمان و زهرا شناوری مدیر غیردولتی نمونه بندر تجاری بوالخیر
موحدی مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر از مدیر مدرسه دخترانه نیکان دانش بندرتجاری بوالخیر و معلمان این مدرسه به لحاظ کیفیت آموزش خوب و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و ساختار خوبی که دارا بودند با اهدا لوح تقدیر از زحمات مستمرشان قدردانی نمود و به عنوان یکی از مدارس برتر در استان یاد نمود.
مدرسه غیرانتفاعی دخترانه نیکان دانش از منطقه دلوار بندرتجاری بوالخیر می باشد.

دیگر خبرها

  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان