Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:52:29 GMT

پرسپولیس پرونده‌ای در فیفا ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۱۴۰۲

پرسپولیس پرونده‌ای در فیفا ندارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های گذشته مربیان و بازیکنان خارجی زیادی به فوتبال ایران آمدند و پس از خروج از کشور، به فیفا می‌رفتند و از باشگاه‌های ایرانی شکایت می‌کردند که پرسپولیس نیز از این بابت آسیب جدی دید و هزینه‌های زیادی کرد.

هواداران پرسپولیس نگرانی‌هایی بابت پرونده‌های این تیم در فیفا داشتند که مهدی ذاکر، مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پرونده خطرناک و باز در فیفا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تمامی پرونده‌ها با توافق طرفین بسته شده و اینکه با توجه به توافقات، چه میزان پرداختی صورت گرفته است را من اطلاعی ندارم و باید از امور بین الملل سوال کنیم.

گفتنی است، مسئولان پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای با بازیکنانی که از این تیم طلب داشتند، به توافق مالی رسیدند تا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند و تا زمانی که پرداختی‌ها طبق موعد انجام شود، مشکلی پیش نخواهد آمد.

در سال‌های گذشته همیشه تیم‌های ایرانی از طلب بازیکنان و مربیان خارجی ضربه خوردند و در جدیدترین حکم فیفا نیز، ۶ امتیاز از استقلال خوزستان به دلیل شکایت دیوید ساکونی کم شد تا این تیم به لیگ دسته اول سقوط کند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

لیست بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان مشخص شد

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - پاختاکور/ عاشق کارت زرد و خوش یمن برای نمایندگان ایران

انتهای پیام/

اظهارات ذاکر درباره پرونده‌های حقوقی پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که این روزها خود را آماده مصاف حساس جام حذفی برابر آلومینیوم می‌کند، تمرین روز دوشنبه خود را در ورزشگاه کاظمی انجام داد.

در تمرین امروز پرسپولیس که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.

آنها پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
  • خریدهای پرسپولیس‌ یکی از یکی بهتر
  • فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود
  • اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا