Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نادر مالکی روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اعتبارها در سال 98 با هدف رفع مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی این استان اختصاص می یاید.
وی بیان کرد: برنامه های اولویت دار به منظور رونق اقتصادی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم های اساسی برای تحقق اهداف اتخاذ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مالکی با اشاره به برنامه های تامین برق در استان سمنان تصریح کرد: طرح های در حال اجرا و یا هدف گذاری های شرکت برق منطقه ای به منظور تامین و تولید برق از جمله برنامه های توسعه ای در استان است.
وی خاطرنشان کرد: کارگروه شورای برنامه ‌ریزی استان سمنان در جلسه های آینده طرح های دیگر دستگاه های اجرایی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مورد بررسی قرار می گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان یادآور شد: در هر شهرستان باید تا پایان سال 2 طرح اقتصاد مقاومتی توسط برنامه ریزی فرمانداران به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد که در آن شرکت برق منطقه‌ ای استان گزارشی از برنامه‌ های عملیاتی امسال را مطرح کرد و نیز 6 طرح زیربنایی اقتصاد مقاومتی به شورای برنامه‌ ریزی ارائه و مورد تصویب قرار گرفت.
9891/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی جلسه شورای برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد، گفت: کشاورزی مسیری برای مردمی‌سازی پروژه‌های اقتصادی همدان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سیدمجتبی حسینی ظهر امروز در مراسم عملیاتی‌سازی جهش تولیدات کشاورزی با ایده مولد‌سازی روستاها‌ اظهار‌ داشت: تأمین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی، ثروت آفرینی از ویژگی‌های بخش کشاورزی استان است که اثر‌گذاری 30 درصدی بر توسعه اقتصادی همدان دارد.

وی اصلاح الگوی کشت را در استان همدان ضروری دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات بیان کرد: امسال ادبیات اقتصادی ما در استان همدان با کارشناسی شدن فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی اصولی برای تحقق شعار سال تقویت خواهد شد.

مقام ارشد اقتصادی استان همدان با بیان اینکه استفاده از یافته‌های نوین تحقیقاتی در کمیت و کیفیت محصولات تولیدی کشاورزی استان نقش به سزایی دارد، گفت: استفاده از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برای توسعه اقتصادی در بخش کشاورزی اهمیت بسیار دارد و برون سپاری بخشی از فعالیت‌های این حوزه از جمله راه‌های چابک سازی در دولت محسوب می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه نام‌گذاری اقتصادی سال از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت این مهم دارد افزود: مردمی سازی اقتصاد از راه‌های برون رفت اقتصاد دولتی و در هم تنیده موجود است به نحوی که تصدی‌گری مردم در امور اقتصادی می‌تواند راهگشا باشد.

وی افزود: ارتباط واحد تحقیقات با سازمان جهاد کشاورزی در راستای اجرای سیاست‌های اتخاذ شده اقتصادی استان نقش پررنگی در تولید با کیفیت محصولات کشاورزی استان دارد.

معاون اقتصادی استاندار همدان همچنین عنوان کرد: توجه به زیربخش‌های مختلف از جمله گلخانه‌ها، صنایع تبدیلی و توسعه واحدهای دام و طیور همچنین پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون از راه‌های تحقق سهمیه 17670 نفری اشتغال سال جاری در استان است.

حسینی مردمی شدن اقتصاد را دارای ملاحظاتی از جمله قدرت تدبیر در جهان‌سکولاری دانست و گفت: در تلاشیم با استفاده از توان بخش خصوصی و حمایت‌های دولت اتفاقات خوبی را در استان شاهد باشیم بر همین اساس برای رسیدن به این هدف ضرورت دارد فرصت خطا را از میان برداشته و با نقطه‌زنی دقیق عمل کنیم.

 وی در پایان تاکید کرد: استان همدان در کشاورزی متفاوت با سایر مناطق ایران است و شرایط آب و هوایی، توانایی، دانش، علاقمندی و تلاش کشاورزان در همدان می‌تواند موجب ارتقاء کشاورزی مبتنی بر شرایط آبی موجود و تغییر الگوی کشتی استان شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند