Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:40:09 GMT

پیگیر دیه شهدای منا هستیم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۱۸۷۷

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه دیه شهدای منا را پیگیری می کنیم گفت:سهمیه اضافه برای حج 98 هنوز به ما اعلام نشده است.

به گزارش مهر، علیرضا رشیدیان در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت که امروز برگزار شد در مورد سهمیه اضافه حج افزود: هنوز این سهمیه مشخص نشده است اما ما به دنبال این هستیم که سهمیه حجاج افزایش پیدا کند و مذاکراتی را نیز انجام داده ایم و به محض اعلام طرف عربستان، سهمیه مازاد را متقاضیان اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد ریه شهدای منا نیز افزود: براساس مذاکرات انجام شده قرار بود چک مربوط به شهدای منا به نماینده سازمان ملل داده شود و وزیر حج عربستان اعلام کرد که این کار انجام شده است اما با پیگیری‌هایی که انجام دادیم مشخص شد که هنوز این چک را تحویل نداده اند که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیگیر دیه شهدای منا معامله قرن افزایش قیمت بنزین دادگاه لاهه سید عباس موسوی حملات غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

وی خاطرنشان شد: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.

کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی