Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بیت‌الله عبداللهی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه فرهنگیان و کارگران از نحوه پرداختی‌ها گلایه دارند، گفت: چرا مجلس و دولت پس از ۴۰ سال هنوز برای معیشت، حقوق و مسکن معلمان و کارگران هیچ اقدامی نکرده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا می دانید کارگران و معلمان چقدر حقوق می گیرند و امنیت شغلی ندارند؛ این دو قشر از وعده ها خسته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توان با جلوگیری از اختلاس ها زندگی آنان را سامان بخشید.

وی همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای اسلامی بزرگراه تبریز، هریس، اهر صدای همه را درآورده، در قیامت چه کسی جواب کشته شدگان و معلولان این مسیر را خواهد داد. کمتر خانواده ای در اهر و هریس وجود دارد که داغدار این مسیر نباشد. راه های روستایی و بین شهری نیز وضعیت بهتری از این مسیر ندارند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اضافه کرد: نماینده وزیر علوم چندی پیش به شهرستان اهر و هریس آمد و وعده هایی داد که هیچ کدام عملیاتی نشده است، آقای غلامی به این موضوع رسیدگی کنید.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی جای تعجب دارد و ضرورت دارد که نسبت به این مسئله تجدیدنظر شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: از ابتدای پارسال تا پایان بهمن ماه ۶ شرکت ورشکسته که درحالت تعطیلی قرار داشتند، با پیگیری‌هایی انجام شده احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

او افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درحوزه تولید ورفع موانع وبه ویژه کمک به رشد اقتصاد در شرایط فعلی وظیفه داریم دربخش‌های حقوقی وقضایی با حداکثر توان به مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی رسیدگی و بر اجرای صحیح قوانین نظارت کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ضرروت دارد ستاد اقتصاد مقاومتی با توان بیشتر و پیگیری مستمر و ویژه نسبت به مسائل این حوزه ورود کند البته درحال حاضر کارگروه‌ها مسائل و موضوعات را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند نشست‌هایی طی سال گذشته با حضور مدیران شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی، همکاران قضایی و مجموعه رفع موانع تولید داشتیم، اقدامات خوبی انجام شد و مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی در حوزه آب، برق و .. با نظارت دستگاه‌های نظارتی مرتفع شده است.

او افزود:همکاران ما در مجموعه دستگاه قضایی با تمام توان اهتمام ویژه در جهت کمک به این حوزه را داشتند با تلاش اداره تصفیه امور ورشکستگی ۲۶ شرکت تحت حمایت و نظارت اداره تصفیه در حال انجام امور خود هستند و ۲ هزار و ۲۰۹ کارگر به سرکارخود برگشته یا ازبیکاری آنها جلوگیری شده است.

حجت‌الاسلام اکبری گفت: ادر این مدت۲۳۴ نیرو حفظ وبا احیای ۸ واحد تولیدی برای تعداد ۷۷۲ نفر اشتغال جدید ایجاد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • روش بسیار آسان برای جلوگیری از خواب آلودگی در هنگام رانندگی
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • از زندگی خسته شده‌اید؟ این راهکار‌ها را امتحان کنید
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • مردمی کردن اقتصاد منجر به جلوگیری از فساد و رانت می‌شود