Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:00:13 GMT

مشکلات آموزش و پرورش با مشارکت و همراهی مردم حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۲۳۳۲

مشکلات آموزش و پرورش با مشارکت و همراهی مردم حل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسمی ظهر یکشنبه در همایش بزرگ فرهنگیان منطقه بردخون اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های آموزشی یک ضرورت است که مردم می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیروی انسانی و سرمایه ارزشمند انسانی را تربیت می‌کند، گفت: نیازهای آموزش و پرورش زیاد است و با همه تلاش‌ها و فعالیت‌ها نیازمند حمایت و مشارکت بیشتر مردم و مسئولان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: امیدواریم دولتی در این کشور باشد که اولویت اولش آموزش و پرورش است چرا که این دستگاه می‌خواهد بچه‌ها را برای زندگی کردن آماده کند.

وی با تقدیر از تلاش و فعالیت فرهنگیان، اضافه کرد: بسیاری مشکلات و معضلات را به آموزش و پرورش ربط می‌دهند که اگر آموزش و پرورش تقویت شود و به زیرساخت‌ها و پایه‌های علمی و تربیتی بها دهند همه موانع و مشکلات حل می‌شود.

بخشدار و شهردار بردخون نیز در ادامه این مراسم در برابر معلمان منطقه قرار گرفتند و با ذکر خاطراتی، خود را از بدنه آموزش و پرورش دانستند و تأکید کردند اگر فرهنگیان کمک کنند شهر و منطقه‌ای شایسته و توسعه یافته خواهیم داشت و مسئولیت پذیری در جامعه نهادینه می‌شود.

همایش فرهنگیان بردخون میزبان فرهنگیان بازنشسته محمّد زارع زاده، مظفر زارع زاده و پریوش ابراهیمی معلمان دهه ۶۰ شاغل در منطقه بردخون بود که در جایگاه قرار گرفتند و ضمن بیان خاطراتی از آن سال‌ها به نیکی یاد کردند و توسط فرهنگیان منطقه تجلیل شدند.

پس از اجرای سرود دانش آموزی و قرائت شعر، از معلمان نمونه استانی و منطقه و فرهنگیان برتر در زمینه‌های آموزشی و پرورشی با تقدیم لوح و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 4608918

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر محمود قاسمی بردخون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی موجود در بین مسئولان ادارات، به ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان بوشهر و تعامل آنها با بسیج سپاه بوشهر بی نظیر است.

فرماندار بوشهر افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاوردهای اصلی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسؤولان با یکدیگر، مسؤولان با کارکنان و مردم و مسؤولان در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

رحیمی گفت: این تعامل بالا و ارزشمند سبب شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در عملکرد خود همواره موفق عمل کرده و به پشتیبانی و همکاری ادارات مختلف در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سایر عرصه‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 6084814

دیگر خبرها

  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس