Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا « مجتبی حسین آبادی» روز یکشنبه در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین در دفتر امام جمعه این شهرستان افزود: 70 درصد این کمک ها توسط موکب داران استان مرکزی جمع آوری شد.
وی با بیان اینکه استان مرکزی 14 موکب به مناطق سیل زده اعزام کرد، ادامه داد: از مجموع این موکب ها سه موکب در مناطق سیل زده استان لرستان، پخت غذا و 2 موکب نیز عملیات لایروبی را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول امور شهرستان های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اظهار داشت: موکب های ساقی عطشان و بیت الزهرا (س) از خمین در مناطق سیل زده استان خوزستان مستقر شدند.
حسین آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تعهد این ستاد برای کمک به بازسازی عتبات، 70 میلیارد ریال است.
وی افزود: 48 میلیارد ریال از این تعهد در قالب ساخت 2 نیم ضریح و پنجره های سرداب غیبت امام زمان (عج) در دستور کار امسال این ستاد قرار گرفته است.
مسئول امور شهرستان های ستاد عتبات عالیات استان مرکزی ادامه داد: ساخت یکی از پنجره ها توسط خیر نیک اندیش زرندیه با هزینه هفت میلیارد و 500 میلیون ریال تعهد شده است.
حسین آبادی با بیان اینکه سه طرح امسال در دستور کار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قرار دارد، اظهار داشت: این طرح ها شامل نشان ارادت ویژه جمع آوری کمک های دانش آموزان، همایش خیران در شهرستان ها و جمع آوری کالا است.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور این ستاد کالامحوری را شعار برنامه های خود در سال جاری قرار داده و کالاهای ساختمانی را برای ارسال به عتبات عالیات جمع آوری می کند.
مسئول امور شهرستان های ستاد عتبات عالیات استان مرکزی افزود: یک هزار و 260 خادم در استان مرکزی فعال هستند که 699 نفر از این خادمان از بانوان استان هستند.
امام جمعه خمین نیز در این نشست گفت: کمک های مردمی در بازسازی عتبات عالیات نشان از ارادت به ائمه (ع) دارد اقداماتی که از عقیده مردم سرچشمه بگیرد، شکست ناپذیر است.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» افزود: اعزام موکب های استان برای کمک به هموطنان در مناطق سیل زده اقدام خوبی بود که زمینه کارهای بزرگ را در آینده فراهم می کند.
وی ادامه داد: کارهایی که در مناطق سیل زده انجام شد، توطئه و تبلیغات دشمنان نظام اسلامی را بی اثر کرد و اتحاد مردم ایران را به رخ جهان کشید.
فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: عملکرد موکب های اعزامی خمین به مناطق سیل زده قابل تقدیر است.
« احمد طهرانی » افزود: مردم این شهرستان با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، در زمان بحران همواره در کمک به هموطنان پیشگام هستند.
وی ادامه داد: مردم این شهرستان به دلیل علاقه و ارادت نسبت ائمه (ع) بازسازی حرمین این بزرگواران در اولویت اقدامات خود قرار داده اند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین نیز در این نشست گفت: مردم این شهرستان سال گذشته یک میلیارد و 800 میلیون ریال به صورت نقدی و طلا جواهرات برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.
« حیدر خسروی » افزود: تعهد سال گذشته کمک های مردمی در خمین یک میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.
وی ادامه داد: پنج قالی به ارزش 300 میلیون ریال نیز توسط بانوان نیکوکار خمینی در قالب طرح شفاعت با گره های آسمانی برای بازسازی عتبات عالیات تولید و هدیه شد.
خسروی بیان کرد: در طرح شفاعت و گره های آسمانی بیش از 20 بافنده در 2 کارگاه تولیدی در حال بافت قالی هستند.
رئیس ستاد عتبات عالیات خمین اظهار داشت: در این کارگاه ها پنج دار قالی دیگر در ابعاد 6 متری به ارزش هر یک 60 میلیون ریال توسط بافندگان در حال بافت است.
استان مرکزی در بیش از 200 طرح باسازی عتبات عالیات، مشارکت فعالانه داشته است و 45 موکب را در زمان پیاده روی اربعین حسینی برپا می کند.
9930/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مرکزی امام زمان دانش آموزان سیل کمک های مردمی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله حسین‌زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در احکامی مسؤولان جدید این‌ستاد را منصوب کرد.

به این‌ترتیب، سید ایمان یار احمدی به عنوان معاون دولت، سید محمد جواد ضیاییان به‌عنوان معاون خادمین و خدمات زائرین، مسعود مطلق به‌عنوان معاون طرح و برنامه و بودجه، فاطمه حسن پور به‌عنوان معاون هنری و رسانه، سرهنگ وحید مومنی به‌عنوان معاون بازرسی، سرهنگ محسن ابراهیمی به‌عنوان مدیر مالی و عامل ذیحساب، و سرهنگ سعید وردی زاده به‌عنوان معاون پشتیبانی ستاد راهیان نور کشور منصور شدند.

حسین‌زاده همچنین رامین عبدلی به‌عنوان معاون فرهنگی، عباس اوتادی به‌عنوان معاون روابط عمومی، یوسف یوسفی به‌عنوان معاون آموزش و پژوهش، امیر بیگی به‌عنوان رییس دفتر، و حمید صادقی را به‌عنوان معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب کرد.

کد خبر 6082341 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات