Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذای قرچک اظهار داشت: خطرات استفاده از فاضلاب در کشاورزی گوشزد شود و برای این منظور لازم است برگزاری کلاس‌های آموزشی در دستور کار قرار گیرد.

خطیبی با بیان اینکه شهرداری قرچک و اداره آبفا در رابطه با ساماندهی فاضلاب سرازیر شده به زمین‌های پایین دست روستاها باید اقداماتی را انجام دهند که گاهاً زمانبر است گفت: تا پروژه فاضلاب تکمیل شود می‌توانیم منشأ بسیاری از مداخلات باشیم و بهترین شیوه مداخله نیز پیشگیری است که حتماً و با جدیت دستگاه‌های متولی باید وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید از کار سودجویانی که به آبیاری زمین‌های کشاورزی با فاضلاب اقدام می‌کنند جلوگیری شود گفت: شهرداری، دامپزشکی و جهاد کشاورزی جلسه بگذارند و این موضوع را پیگیری کنند و کشاورزان باید با بیماری‌های که از طریق فاضلاب منتقل می‌شود آشنا شوند و این وظیفه شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی است لذا باید کانون‌های سلامت محله فعالیت خود را آغاز کند و شهرداری در این باره می‌تواند کمک کند.

فرماندار قرچک بیان داشت: شورای سلامت روستاها هم تشکیل شده است و با استقبال مواجه شده است و در این شوراها که دهیاران و ائمه جماعات نقش مهمی دارند، مشکلات سلامت و امنیت غذا بررسی می‌شود و درنهایت موضوعات به کارگروه شهرستانی اعلام می‌شود.

خطیبی با اشاره به اینکه سلامت محوری برای جامعه اهمیت والایی دارد گفت: یک اداره به تنهایی به اهداف سلامت نمی‌رسد مگر اینکه همه ادارات کمک کنند.

فرماندار قرچک از برخورد با آرایشگاه‌هایی که وارد مسائل پزشکی می‌شوند و سلامت مردم را به خطر می‌اندازند نیز خبر داد و اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان و نظام پزشکی برای نظارت بر آنها وارد عمل شوند.

 

کد خبر 4609003

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری قرچک شبکه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به اصفهان

 سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت:  با ورود سامانه ناپایدار تا اوایل وقت پنجشنبه با شدت گرفتن ناپایداری انتظار شرایط ابرناکی، وزش تندباد و طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق و در نواحی غربی، شمالی و شمال شرقی احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

لیلا امینی درباره صدور هشدار سطح نارنجی با ورود سامانه همرفتی، بارش، باد و رعدوبرق از بعدازظهر امروز تا پایان وقت چهارشنبه در استان گفت: فعالیت این سامانه با رگبار، رعدوبرق، تگرگ، وزش تندباد و طوفان لحظه‌ای، کاهش نسبی دما همراه خواهد بود.

او گفت: سامانه بارشی در تمام مناطق استان به ویژه اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خوروبیابانک، دهاقان، فلاورجان، شهرضا، لنجان، نائین، نطنز، ورزنه و اصفهان فعال می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت: جاری شدن روان آب و اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، تنش دمایی در سالن دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها، باغات و مزارع، احتمال سقوط از ارتفاع، اشیا و سقوط درختان کهن از مخاطرات این سامانه است.

امینی ادامه داد: تحکیم انواع سازه‌ها، نداشتن صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی، هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، اقدامات لازم توسط مسئولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنعت کشاورزی توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان