Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:22:40 GMT

انتصاب رئیس دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۳۳۴۶

انتصاب رئیس دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه ریزی عملیاتی برای تولید آثار فاخر، معناگرا، دینی،ملی، هنری و اخلاق محور؛ اصلاح ذائقه عمومی‌با ارتقا سطح تولیدات؛ توجه به محتوا و مضامین متعالی و عمیق و تاکید بر سلامت آثار؛ نظارت مستمر بر کاربرد موسیقی در برنامه‌ها و تولیدات رسانه ای؛ بهره گیری از توان کارشناسی و ظرفیت های علمی، ادبی و هنری درون و برون سازمانی؛ توجه ویژه به موسیقی نواحی و تلاش برای توسعه و معرفی این ظرفیت ها با تاکید بر مفاهیم والای هویتی و اخلاقی؛ اتخاذ وحدت رویه، تعامل و ایجاد هماهنگی بین واحدهای موسیقی مراکز صدا و سیما و پالایش آرشیو موسیقی سازمان از تولیدات ضعیف، مبتذل و سطحی از دیگر انتظارات رئیس رسانه ملی است که در حکم مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر علی عسکری، در این حکم از خدمات ارزنده محمدباقر معلم مدیر پیشین دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.  

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان صدا و سیما علی عسکری رئیس رسانه ملی مدیر دفتر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، روز یکم، اردیبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت سعدی برنامه‌های «کوک آوا و مشتاق دیدار» را با موضوع آثار سعدی راهی آنتن می‌کند.

روز شنبه برنامه موسیقی محور کوک آوا با ترانه‌هایی از اشعار سعدی پخش می‌شود.

«کوک آوا» یکی از برنامه‌های موسیقی‌محور این شبکه رادیویی است که با ترکیب متن، ترانه و موسیقی یک بسته شنیداری را پخش می‌کند. «کوک آوا» برنامه‌ای است که قطعات موسیقی باکلام را بر اساس یک مضمون مشترک انتخاب و بخش‌هایی از آنها را پخش می‌کند.

این برنامه موسیقی محور هر روز ساعت ۶:۱۵ به تهیه‌کنندگی انسیه شمس‌اللهی پخش می‌شود.

«مشتاق دیدار» یکی از برنامه‌های ادبی این شبکه رادیویی است که با روایت امیرحسین مدرس داستان‌های عامیانه را روی آنتن می‌برد.

این برنامه روز شنبه با روایت حکایت های سعدی همراه شنوندگان می شود.

«مشتاق دیدار» هر روز ساعت ۱۳ به تهیه‌کنندگی مژگان فرزین و امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران