Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@04:30:39 GMT

«شبی که ماه کامل شد» در اکران عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۳۴۶۲

«شبی که ماه کامل شد» در اکران عید فطر

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه اعضای شورای صنفی نمایش مشخص شده اند، گفت: به اتفاق آرا محسن امیر یوسفی به عنوان رئیس شورای صنفی نمایش، سیدمحمود رضوی نایب رئیس و غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش انتخاب شدند.

وی بیان کرد: همچنین در جلسه شورای صنفی نمایش در سرگروه آزادی بعد از فیلم «زندانی‌ها» قرارداد فیلم «تولدت مبارک» به کارگردانی سمیه زارعی نژاد بسته شد که این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ در سینماهای کشور اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اکران «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی برای عید فطر ثبت شد.

وی تاکید کرد: در سرگروه آستارا بعد از فیلم «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی قرارداد فیلم «خانه دیگری» به کارگردانی بهنوش صادقی ثبت شد که این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ اکران می‌شود. همچنین قرارداد «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی بعد از «خانه دیگری» در این گروه سینمایی بسته شده است.

فرجی در پایان گفت: در سرگروه استقلال بعد از فیلم «غلامرضا تختی» قرارداد فیلم «وکیل مدافع» به کارگردانی سلما بابایی ثبت و این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ اکران و بعد از آن قرارداد فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگرانی نرگس آبیار برای اکران عید فطر ثبت شد. همچنین در سرگروه باغ کتاب قرارداد فیلم «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری بسته شد که از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ اکران می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اکران عید فطر شبی که ماه کامل شد متری شیش و نیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعنامه شورای امنیت در مورد آتش‌ بس غزه گامی مثبت اما ناکافی است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت اما ناکافی دانست.

کنعانی افزود: گام مهم‌تر از تصویب این قطعنامه، اقدام مؤثر برای اجرای آن و توقف کامل و پایدار حملات رژیم متجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رفع کامل محاصره ظالمانه غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور ارسال گسترده و بدون تبعیض کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی و تأمین کمک‌ها و منابع مالی بین‌المللی برای آغاز فوری بازسازی ویرانی‌های باریکه غزه اعم از منازل، زیرساخت‌های حیاتی بویژه مراکز بیمارستانی و خدماتی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی واکنش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به این قطعنامه را گویای عصبانیت آشکار این رژیم از شکست غیرقابل ترمیم در عرصه میدانی و سیاسی و بین‌المللی دانست و افزود: انتظار می‌رود شورای امنیت سازمان ملل متحد این رژیم را نسبت به جنایات شش ماهه گذشته علیه مردم بی‌پناه فلسطین و احتمال تداوم آن برخلاف قطعنامه مصوب شورای امنیت پاسخگو نماید.

دیگر خبرها

  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند
  • برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی
  • «قاتلین ماه کامل» در « رود سرخ سرخ»
  • قطعنامه شورای امنیت در مورد آتش‌ بس غزه گامی مثبت اما ناکافی است