Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادربیگی گفت: مراسم یادبود شهید حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی با حضور جمعی از نمایندگان مراجع معظم تقلید، ائمه جماعات مساجد و استادان و طلاب حوزه علمیه تهران در مسجد باب الحق برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن نادربیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حضور پرشور مردم و روحانیون در مراسم تشییع و ترحیم شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی قاسمی، بار دیگر پیوند ناگسستنی میان مردم و روحانیت را به دوستان و دشمنان نشان داد، گفت: ایجاد اختلاف میان آحاد مردم و روحانیون، خواب شومی است که دشمنان برای کشور ما دیده اند اما به لطف خداوند و بصیرت مثال زدنی ایرانیان، هیچ گاه تعبیر نشده و نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد باب‌الحق خاطرنشان کرد: مراسم یادبود شهید مصطفی قاسمی با حضور جمعی از نمایندگان مراجع معظم تقلید، ائمه جماعات مساجد و استادان و طلاب حوزه علمیه تهران، و سایر گروه های مردم، در مسجد باب الحق خیابان مولوی تهران، برگزار شد.

 

تولیت حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) افزود: حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر؛ نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و استاد حوزه علمیه قم در این مراسم، با بیان اینکه شهید قاسمی، امام جماعتی پرتلاش، انقلابی، مردمی و ولایت مدار بود، بر این موضوع تاکید کرد که هرچقدر مساجد و حوزه های علمیه فعال تر باشند، دشمنان نظام جمهوری اسلامی بیشتر به خشم می آیند و نظام جمهوری اسلامی در مسیر موفقیت و اعتلای معنوی و روحانی جامعه موفق تر خواهد بود.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین «غیاث الدین قاسمی» امام جماعت نائب مسجد باب الحق و از مدیران حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) خیابان مولوی تهران نیز با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، شهادت مظلومانه شهید قاسمی را یک جریان از پیش تعیین شده دانست، اضافه کرد: دشمن با ترفند رسانه ای و با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد موجی علیه روحانیت بود که حضور گسترده مردم در برنامه های بزرگداشت شهید قاسمی، نقشه آنان را خنثی کرد و بار دیگر میزان پایبندی مردم به آموزه های دینی و پیوند مستمرشان با مساجد را نشان داد.

 

این استاد حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) گفت: مراسم بزرگداشت شهید مصفی قاسمی از سوی حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) –وابسته به حوزه علمیه حضرت آیت الله حاج سید موسی صالحی مازندرانی (ره)- و با حضور آیت الله سید هاشم حمیدی؛ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، آیت الله شعبانی، امام جمعه همدان، آیت الله ابطحی؛ امام جماعت مسجد فخرالدوله، و جمعی دیگر از علمای همدان و تهران، و همچنین با مشارت بسیجیان مسجد باب الحق و برخی از پایگاه های بسیج منطقه مولوی و قیام برگزار شد.

 

 

وی ادامه داد: مساجد همیشه پایگاه اشاعه فرهنگ دین مداری در جوامع اسلامی بودند از اینرو ائمه جماعات پرتلاش آنها همیشه در معرض دسیسه های دشمنان قرار دارند که شهید مظلوم و مجاهد، حجت الاسلام و المسلمین قاسمی، آخرین نمونه از این دشمنی بودند.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری روز معلم مشهد خبرگزاری شبستان مراسم افتتاحیه ماه رمضان بیانیه گام دوم انقلاب مجلس مراسم اختتامیه شهید مصطفی قاسمی مسجد باب الحق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان قضائی برای تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه شئون و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را مورد توجه قرار دهند و همه تلاش خود را برای آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای‌ در نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضائیه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت وبیناری برگزار شد، با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: وعده صادق عملیات غرورآفرینی بود که همه دشمنان عَنود و شرور ما، نسبت به بی‌نظیر بودن آن اذعان کردند؛ این عملیات، تجلی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بر ارزش‌های متعالی دینی بود، لذا به سهم خود مجدد از سپاه پاسداران و تمام نیروهای مسلح که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و قلوب مؤمنان را شاد کردند، سپاسگزاریم.

وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به سمت معاون اول قوه قضائیه افزود: مدتی پیش معاون اول قوه قضائیه از سمت خود در این مسئولیت استعفا داد و پس از پذیرش این استعفا به دلیل همان استدلالی که خودشان مطرح کردند، به سبب سلسله اختیارات، وظایف و مسئولیت‌هایی که برعهده معاون اول عدلیه چه در داخل و چه در خارج از دستگاه قضا، از حیث عضویت و حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها است، پس از مشورت‌های بسیار و جمع‌بندی‌هایی که منطبق با شاخص‌های مربوطه داشتیم، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی را به سمت معاون اولی منصوب کردیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سوابق قضاییِ ارزنده حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اولِ تازه منصوب‌شده قوه قضائیه در استان‌های تهران، گلستان، قم، گیلان و خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار، شخصیتی توانمند است و اهل کار میدانی و تعامل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سالیان زیادی در استان قم در سمت ریاست دادگستری، مشغول خدمت بود و با مراجع عظام تقلید و مسئولان و مقامات در مرکز در ارتباط بود؛ در مدت کوتاهی هم که وی در استان خراسان رضوی حضور داشت، منشأ اثر بود، به گونه‌ای که مسئولان استان خراسان رضوی اصرار داشتند که آقای خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان باقی بماند.

وی با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده تحول و تعالی قضائی و تشریح فرایند تدوین آن اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضائی جدید که ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحب‌نظران در داخل و خارج از قوه قضائیه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای تمام حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسئولان و مدیران در دستگاه قضائی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند، همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است.

قاضی‌القضات تاکید کرد: تمام مقامات و مسئولان قضائی در سراسر استان‌ها در همکاری با مقامات و مسئولان سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام تام و تلاش مضاعف داشته باشند و توجه کنند که در تحقق شعار سال، باید شاهد جهش باشیم و به پیشرفت معمولی اکتفا نکنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: هر استانی مسئله و مشکل خاص خود را دارد که ممکن است این مسائل و مشکلات، مُزمن باشد، لذا مسئولان قضائی استان‌ها با همکاری مسئولان سایر دستگاه‌ها در استان، ضمن احصاء این مسائل و مشکلات، برای رفع آن‌ها با لحاظ اولویت، تمهیدات و تدابیر مقتضی و منسجم را مد نظر قرار دهند و چنانچه نیاز دارند تا از مرکز و ستاد، اختیاری را به آن‌ها برای رفع آن مشکلاتِ مزمن، تفویض کنیم، مراتب را به سرعت اعلام کنند.

وی خطاب به تمام مقامات و مسئولان قضائی در سراسر کشور گفت: برای تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در تمام شئون و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را مورد توجه قرار دهید و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنید.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: وظیفه تمام مسئولان و کارگزاران نظام آن است با همدلی و انسجام و وحدت هر چه بیشتر، در خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کنیم، ایمان داریم و تجربه نیز ثابت کرده که هر گاه با وحدت و همدلی کاری را شروع کردیم، به موفقیت نائل شدیم و سال جاری نیز همین‌طور خواهد بود.

کد خبر 745701

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم تلاش کنید
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان