Web Analytics Made Easy - Statcounter


روبیکا با ۳۰ میلیون نصب و ۲۶ میلیون کاربر یک پروژه مشترک بین همراه اول و ایرانسل است.

 


وی با بیان این‌که روبیکا ابزاری برای درآمدزایی همراه اول به عنوان یکی از سهامداران عمده است، تاکید کرد: روبیکا برخلاف موضوعاتی که مطرح می‌شود، یک پروژه است و همراه اول و ایرانسل در حال ارائه دیتا رایگان در این پروژه با ۲۶ میلیون کاربر هستند و یک پروژه بزرگ برای درآمدزایی همراه اول است؛ در حال تلاش هستیم از ظرفیت خالی شبکه برای ایجاد یک شرکت بزرگ با ارزش بالا که میزبان تعداد بسیار زیادی از مردم است، استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT

ایتنا - شرکت بایدو چین اعلام کرد که روبات چت هوش مصنوعی «ارنی بات» بیش از ۲۰۰میلیون کاربر را به خود اختصاص داده، زیرا به‌دنبال آن است تا در میان رقابت شدید فزاینده، محبوب‌ترین چت روبات مشابه ChatGPT چین باقی بماند.
تعداد کاربران از آخرین به‌روزرسانی این شرکت در دسامبر تقریباً دو برابر شده است. این چت‌بات، ۸ ماه پیش برای عموم منتشر شد.

رابین لی، مدیرعامل بایدو همچنین گفت که رابط برنامه‌نویسی کاربردی «ارنی بات» روزانه ۲۰۰ میلیون بار استفاده می‌شود، به این معنی که کاربر خود از چت‌بات خواسته شده است تا چندین بار در روز وظایف خود را انجام دهد.

لی در کنفرانسی در شنژن گفت: «تعداد مشتریان سازمانی برای چت‌بات به ۸۵ هزار رسیده است.»

در فوریه، او به تحلیلگران گفته بود، بایدو شروع به درآمدزایی از «ارنی» کرده و در سه ماهه چهارم، با استفاده از هوش مصنوعی چند صد میلیون یوان برای بهبود خدمات تبلیغاتی خود و کمک به سایر شرکت‌ها در ساخت مدل‌هایش به‌دست آورده است.

در ماه مارس گذشته، Ernie Bot اولین چت‌روبات محلی ChatGPT بود که در چین معرفی شد، اما در ماه اوت، یکی از ۸ روبات چت اولیه هوش مصنوعی بود که پکن آن را مورد تایید قرار داد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور