Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، آقامیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم را تبریک گفت و افزود: روز معلم، روز بزرگی است که به یاد استاد شهید مرتضی مطهری نامگذاری شده است.

آقامیری با بیان اینکه اولین معلم بشر، خداوند متعال است و پیامبر، معلم ثانی است، تصریح کرد: معلمی در ذات انسان است و همه تلاش معلمان بر این است که یک انسان رشد کند، متعالی شود و نجات پیدا کند و این بزرگترین پاداش معلمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاسی به فرموده حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه؛ معلمی شغل انبیا است گفت: علم در برابر نادانی و جهل است و این علم که مقابل جهل است همه زمینه ها را شامل می شود. ما معلمین جز سعادت انسانها هدف دیگری نباید داشته باشیم.

آقامیری در ادامه همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی با تاسی به سخنان ایشان گفت: معلمی شغل و حرفه نیست، معلمی ذات هنر و توانمندی است، معلمی عشق است اگر به عنوان شغل انتخابش کردی رهایش کن اگر عشق است مبارکت باد. شهید رجایی نمونه یک معلم وارسته و متواضع بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه ما معلمان همواره بایدخود را ارزیابی نماییم، گفت: ما معلمین باید بدانیم خروجی های ما در جامعه به چه جایگاهی از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... دست یافتند. در مقام معلمی وقتی دانشجویان ما رشد میکنند و گامهای موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر میگذارند از صمیم قلب خوشحال می شویم زیرا دانشجویان ما فرزندان ما هستند معلمی حرفه ای است که همه حرفه ها را به انسان می آموزد.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه معلمین باید در ارائه طرح و برنامه ریزی در سطح کلان کشور مشارکت نمایند، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی نیز باید حضور همکاران و استادان ارزشمند مان در کمیته های مختلف برنامه ریزی با هدف تشریک مساعی بیشتر شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علیرضارجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سخنانی ضمن تبریک و تسلیت روز معلم بیان داشت: سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری روز معلم نامگذاری شده است. شهادت بالاترین برجسته ترین مقام است و در اسلام تبریک دارد.

وی با بیان اینکه کار معلمی، کار خدا و انبیاء است، گفت: کار معلمی بسیار مقدس است چرا که با مقدس ترین و شریف ترین آفرینش خداوند یعنی"انسان" سروکار دارد. انسانی که خداوند تا جایی برای او شان و مقام قائل است که فرمود: ای انسان، همه آنچه که در دنیاست برای تو آفریدم و تورا برای خودم.

بر اساس این گزارش، محمد سپهری معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در این مراسم ضمن عرض تبریک روز معلم گزارشی اجمالی از حوزه معاونت آموزشی و دفتر هیات علمی این واحد بزرگ دانشگاهی ارائه داد و گفت: واحد تهران مرکزی با 14 دانشکده و 950 عضو هیات علمی متخصص و متعهد نقش مهمی در آموزش عالی کشور دارد.

وی افزود: از مجموع 950 نفر عضو هیات علمی، 120 نفر دارای مرتبه استاد و دانشیار، 250 نفر در مرتبه مربی بوده که بورسیه ی می باشند.

سپهری افزود: در حال حاضر ما بیشتر گروه محور هستیم یعنی فعالیت های آموزشی و پژوهشی را بر عهده گروههای آموزشی دانشکده ها قرار دادیم و تاکید ما بر این است شوراهای آموزشی و پژوهشی به صورت مرتب در دانشکده ها برگزار شود تا استادان بتوانند در جهت ارتقاء مرتبه علمی جهشی چند برابر نسبت به قبل داشته باشند. انتظار ما از گروههای آموزشی علاوه بر ارتقاء مرتبه علمی اساتید، تاسیس رشته های بین رشته ای نیز می باشد.

سپهری در پایان سخنان خود گفت: دانشگاه بر این است موضوع همسان سازی با دانشگاههای دولتی و همچنین موضوع بازنشستگی استادان دانشگاه آزاد اسلامی را به بهترین شکل حل نماید.

دراین مراسم همچنین انشاالله رحمتی استاد تمام و استاد برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی ضمن عرض تبریک روز معلم, بیان داشت: معلمی در کلاس درس محدود نمی شود، به نظر من اساتید ما به نوعی، معلم جامعه، معلم بشریت، معلم فرهنگ و معلم نسل های آینده هستند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: استاد مطهری امروز هم به نوعی معلم جامعه ماست. کلاس درس استاد هیچگاه محدود نبوده است.

رحمتی با بیان اینکه واحد تهران مرکزی در بین واحدهای دانشگاهی وضعیت ممتازی دارد، افزود: واحد تهران مرکزی در حوزه علوم انسانی گروههای فعالی دارد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت های مطالعاتی، گفتگوی اساتید رشته های مختلف در فضای علمی، تعریف پروژه های کاربردی در سطح جامعه کمک میکند تا استادان هدف خود را بشناسند و در راستای اهداف علمی و پژوهشی گام بردارند.

در ادامه این مراسم از 46 نفر از استادان برگزیده واحد تهران مرکزی در بخشهای آموزشی، پژوهشی و اجرایی تقدیر شایسته ای بعمل آمد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت روز معلم به همت حوزه معاونت آموزشی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تاکسی‌های اینترنتی خودشان را تحت مدیریت هیچکس نمی‌بینند و طبیعتا برای مدیریت حمل نقل مشکل ایجاد می‌کند.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با مسئله ثبت‌نام رانندگان تاکسی‌های شهری در اپلیکیشن‌های تاکسی‌اینترنتی، عدم حضور آن‌ها در خط‌ها و به وجود آمدن مشکل کمبود تاکسی اظهار داشت: این از موضوعات مهم شهر تهران است، من احساس می‌کنم رفته به رفته و هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود.

وی افزود: به شکلی می‌توان گفت که هرج و مرج حمل و نقلی صورت می‌گیرد. چراکه تاکسی‌های اینترنتی خودشان را تحت مدیریت هیچکس نمی‌بینند و هر قیمتی می‌خواهند می‌گذارند و هر رفتاری را که می‌خواهند انجام می‌دهند که طبیعتا برای مدیریت حمل نقل مشکل ایجاد می‌کند.

سروری بیان داشت: به همین دلیل تلاش‌های زیادی صورت گرفت و وزارت کشور نیز در این رابطه که ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی با شهرداری‌ها است موضع گیری خوبی را انجام داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما قطعا در شورای شهر تلاش خواهیم کرد که این نقطه نظری را که وزارت کشور اعلام کرده است با نشست‌ها و جلسات کارشناسی عملی کنیم و حوزه تاکسی‌های اینترنتی را در مدار ساماندهی کل فضای حمل و نقل تاکسی قرار دهیم.

وی پیرامون ورود شورای شهر به این موضوع در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: ما بار‌ها تذکر داده‌ایم و با ورودی که وزارت کشور کرد فکر می‌کنم زمینه حل این مشکل فراهم شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است