Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید طلب این تیم از فیفا همچنان به قوت خود باقی است!

طرفداری- ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس در مورد حضور در سازمان لیگ و ملاقاتش با حیدر بهاروند و سعید فتاحی اظهار داشت:

جلسه خاصی نبود و فقط برای پرداختن به مسائل فی‌مابین باشگاه و سازمان لیگ این نشست را برگزار کردیم که در کل مفید واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است کل طلب برانکو بعد از چند ماه به وی پرداخت شود یا نه، خاطر نشان کرد:

اگر خدا بخواهد پول برانکو فراهم شده است و می‌توانیم بخش عمده‌ای از طلب او را پرداخت کنیم که بخش دیگر آن را هم در مراحل بعد به وی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه آیا این تیم در تابستان اردوی اروپایی خواهد داشت یا نه، عنوان کرد:

به دنبال این هستیم که حتماً یک اردوی اروپایی داشتیم، هر چند که با شرایط موجود این کار سخت است، اما حتماً اقدامات لازم برای برپایی این اردو در دستور کار است.

عرب در واکنش به این موضوع که عنوان شده است پول قرارداد برانکو از اسپانسر باشگاه پرسپولیس تأمین نشده و از منابع دیگری که قرار است فصل بعد اسپانسر پرسپولیس شوند، فراهم شده، خاطرنشان کرد:

این مسائل داخلی باشگاه است که به آن پرداخته نشود، بهتر است. به هر شکل ما سعی کردیم از منابع اسپانسری این پول را فراهم کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی همچنین در مورد احتمال تغییر اسپانسر پرسپولیس برای فصل آینده نیز گفت:

در این مورد هم الان نمی‌شود صحبت کرد. در پایان فصل حتماً راجع به تغییر اسپانسر تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان راجع به طلب این باشگاه از فیفا که قرار است از طریق فدراسیون پرداخت شود نیز گفت:

این طلب ما همچنان به قوت خود باقی است و منتظریم با تلاش فدراسیون هر چه زودتر به دست‌مان برسد. امیدواریم فدراسیون یک همت جانانه کند و این مشکل برطرف شود.  به‌هرحال ما خیلی وقت است مکاتبه کرده‌ایم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد