Web Analytics Made Easy - Statcounter

از مجموع ۷ عضو شورای شهر یاسوج ۶ نفر به تشکیل تیم فوتبال شهرداری و فراهم شدن ساز و کار آن رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست شورای شهر یاسوج پیش از ظهر امروز ( ۱۵ اردیبهشت ) در دفتر رئیس شورای شهر برگزار و اعضا به بررسی درخواست‌ها برای احیاء تیم فوتبال شهرداری، تعداد کارکنان بازنشسته شهرداری یاسوج و برنامه‌های فرهنگی ایام رمضان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای این نشست در خصوص احیاء تیم فوتبال شهرداری یاسوج که در دیدار سال گذشته مهدی تاج و شهردار یاسوج در خصوص آن تصمیم‌گیری شد صحبت شد که سید هدایت اکبری عضو شورا با اشاره به اینکه به عنوان پیشکسوت فوتبال مخالف احیاء تیم فوتبال نیستم، گفت: اگر شهرداری میلیاردها تومان پول دارد که برای احیاء تیم فوتبال هزینه کند چند سالن ورزشی احداث کند تا جوان‌ها ورزش کنند.

 

عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: در ادوار گذشته فوتبال ۲۴ میلیارد تومان پول بر گرده شهرداری و مردم تحمیل کرد اما چه بازخوردی برای استان داشت؟کدام بازیکن از استان ما به تیم ملی دعوت شد؟

 

 

اکبری با تشکیلاتی دانستن ورزش فوتبال گفت: شهرداری یاسوج به تنهایی از عهده تیم‌داری برنمی‌آید و باید ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزش و مجموعه استان از این تیم حمایت کنند اما این حمایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

 

این عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه نَفس فوتبال به انحراف رفته خطاب به دیگر اعضای شورا گفت: در احیاء تیم فوتبال شهرداری باید واقعیت را دید، بروید با پیشکسوتان فوتبال صحبت کنید آنها گفتند از زمانی که تیم فوتبال شهرداری احیاء شد باشگاه‌های فوتبال در استان نابود شدند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ۷۰ درصد ورزش را ورزش و جوانان باید حمایت کند، افزود: ورزش و جوانان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج را در اختیار بخش خصوصی قرار داد و می‌گفتند شهرداری برای استفاده از این زمین باید هزینه پرداخت کند در حالی که به عنوان متولی ورزش باید از تیم فوتبال شهرداری حمایت می‌کرد.

 

وی عنوان کرد: طبق بخشنامه معاون عمرانی وزارت کشور شهرداری‌ها هیچ‌گونه حق تیم‌داری ندارند که بخشنامه دست شهرداری‌ها در تیم‌داری را بسته است.

 

در ادامه رحیم دهراب‌پور دیگر عضو شورای شهر در واکنش به سخنان سید هدایت اکبری گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج، تیم قوی بود و همه دیدند تیم بزرگی چون تراکتوسازی تبریز را در مسابقات جام حذفی حذف کرد که همه رسانه‌های داخلی و خارجی به آن پرداختند.

 

وی عنوان کرد: شهرداری در بازی مقابل تیبم استفلال تهران در ورزشگاه آزادی هم نمایش قابل قبولی داشت و اگر خیانت برخی از بازیکنان نبود حتی می‌توانستیم یکی از بزرگترین تیم‌های ایران را حذف کنیم.

 

دهراب‌پور با رد هزینه ۲۴ میلیارد تومانی تیم فوتبال شهرداری در سال‌های گذشته گفت: این مبلغ را قبول ندارم چون معتقدم رقم هزینه شده این مقدار نبوده است، موافق راه‌اندازی ورزش و تیم فوتبال هستیم تا از استعدادهای ورزشی استانمان حمایت کنیم.

 

اما نگین‌تاجی دیگر عضو شورا با بیان اینکه شهرداری نمی‌تواند به صورت حرفه‌ای تیم‌داری کند، گفت: نمی‌خواهیم برای حضور در لیگ برتر تیم‌داری کنیم بلکه هدف ما حضور در لیگ دسته اول و دوم با هدف حمایت از استعدادهای ورزشی جوانان این استان است.

 

وی عنوان کرد: اگر قرار است در لیگ دسته اول و دوم به تیم‌داری مشغول باشیم باید ۷۰ درصد بازیکنان و کادر فنی از بچه‌های خود استان باشد که اعضای بر ۱۰۰ درصد بومی بودن بازیکنان و کادر فنی تأکید کردند.

 

خوبانی دیگر عضو شورای شهر یاسوج به ورزشگاه اسفناک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و جدیدالتاسیس شهر یاسوج اشاره کرد و یادآور شد: در مرکز استان ورزشگاه ساختیم اما به دلیل اینکه از آن استفاده نشده در حال تخریب است که اگر تیمی در لیگ دسته اول و دوم داشتیم این ورزشگاه به چنین روزی نمی‌افتاد.

 

احمدی‌کیش یکی از اعضای شورای شهر گفت: اگر یادمان باشد فوتبال و احیاء تیم فوتبال شهرداری یاسوج شعار انتخاباتی همه ما بود اما احیاء تیم باید پیوست کارشناسی شده داشته باشد.اکبری‌تبار یکی دیگر از اعضا هم گفت: ۷۰ درصد کارکنان شهرداری با احیاء تیم فوتبال مخالفند چرا که در حال حاضر که تیمی تشکیل نشده حقوق آنها به موقع پرداخت نمی‌شود و اگر تیم تشکیل شود که با معضلات فراوانی مواجه می‌شوند.

 

اما در بخش پایانی کیوان آشنا رئیس شورای شهر یاسوج با یادآوری این نکته که هزینه‌هایی که در حال حاضر می‌پردازیم بیشتر از هزینه یک تیم فوتبال است، گفت: امروزه تمام وقت جوانان ما در فضای مجازی سپری می‌شود که تبعات سنگینی برای آنها دارد.

 

وی به نزاع‌ها و دیگر معضلات و مشکلات در بین جوانان شهر اشاره کرد و افزود: با ورزش و البته فوتبال می‌شود بخشی اعظیمی از این معضلات را حل و فصل کرد.

 

در پایان نشست امروز از مجموع ۷ عضو شورای شهر یاسوج ۶ نفر به تشکیل تیم فوتبال شهرداری و فراهم شدن ساز و کار آن رای مثبت دادند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ماه مبارک رمضان مرحله کشوری خبرگزاری شبستان مشهد برنامه های ماه رمضان اصفهان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرداری یاسوج تیم فوتبال شورا ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان