Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:11:57 GMT

دولت نسبت به جریان دائمی زاینده رود توجه داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۵۲۴۱

دولت نسبت به جریان دائمی زاینده رود توجه داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله معین ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود اصناف و واحدهای تولیدی برای توزیع مواد غذایی همکاری بهتری با شهروندان داشته باشند، اظهار داشت: همچنین فروشگاه‌های کوثر و سازمان میادین میوه و تره‌بار برای در نظر گرفتن تخفیف در عرضه مواد غذایی توجه کافی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی اظهار نظرات در خصوص بسته شدن آب رودخانه زاینده رود به دلیل پایان یافتن برداشت آب برای آبیاری مزارع و باغات اعلام شده است، افزود: در این زمینه با توجه به وقوع بارش‌های بهاری و همچنین هدر رفت بسیاری از آب‌ها در این بارش‌ها از دولت انتظار داریم نسبت به جاری بودن آب در حداکثر زمان ممکن در رودخانه زاینده رود در طول سال ۹۸ حمایت‌های لازم را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت بهتر روان‌آب‌ها می‌تواند کمک قابل توجهی به کشور داشته باشد، ادامه داد: باید توجه داشت که دولت طی سال‌های گذشته از محل حق آبه کشاورزان آب شرب و صنعت دو استان را تأمین کرده است که این امر باید با توجه به شرایط اقلیمی فعلی بازنگری شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت در خصوص تعهدات خود نسبت به حوضه آبریز زاینده رود توجه داشته باشد و برای بهره برداری از تونل سوم و تونل بهشت آباد همکاری لازم را داشته باشد.

جایگاه و حرمت معلمان خدشه‌دار شده است

علیرضا نصر اصفهانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه علنی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته معلم با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید نسبت به کاهش فشارهای موجود د بین معلمان برنامه‌ریزی جدی‌تری داشته باشد، گفت: اگر به نیازهای معلمان توجه نشود آینده نامناسبی در انتظار کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروزه جایگاه، حرمت و قداست معلمان خدشه‌دار شده است، افزود: برخی رفتارها انگیزه معلمان را به شدت تنزل داده وزمان آن رسیده که از شعارهای تکراری درباره این قشر بپرهیزیم و نسبت به تکریم آن‌ها توجه بیشتری داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به لزوم نامگذاری خیابانی در اصفهان به نام معلم اشاره کرد و افزود: با این کار می‌توانیم بخشی از دین خود به این قشر را ادا کنیم.

وی اتفاقات بازی فوتبال بین سپاهان و پرسپولیس در تهران را ناشی از سو تدبیر و نبود برنامه‌ریزی مناسب برای این مسابقه بوده است، افزود: هیچیک از اتفاقات قابل دفاع نیست، این اتفاقات زنگ هشداری است برای ناظران بر مسابقات که نسبت به فروش بلیط و برنامه‌ریزی برای مسابقات دقت بیشتری داشته باشند.

نصر اصفهانی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: برای این امر خیریه‌ها و همچنین نهادهای امدادرسانی اجتماعی باید با برنامه‌ریزی بهتر نسبت به تأمین ارزاق خانوار نیازمند هماهنگی داشته باشند.

ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در اصفهان ضروری است

همچنین فریده روشن، رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بخشی از مطالبات مطرح شده از سوی شهروندان اصفهان در تماس با سامانه ۱۳۷ حول محور ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، وضوخانه و نمازخانه‌ها بوده است که در این زمینه بهتر است شهرداری به ویژه در فضاهای عمومی و پارک‌ها نسبت به توسعه این فضاها برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان توجه به گردشگری شبانه امری ضروری است، ادامه داد: می‌توان با نگاه به ارتقای روحیه معنوی در شهر نسبت به گسترش نشاط اجتماعی همراه با حفظ آداب و سنت‌های این ماه اقدام کرد.

زیر پل هوایی امام خمینی (ره) ساماندهی شود

اصغر برشان، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه علنی در بخش تذکرات ضمن قدردانی از برگزاری ویژه برنامه‌های روز کارگر اظهار داشت: از شهردار اصفهان درخواست داریم نسبت به ساماندهی قرارداد کارگران شهرداری توجه بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی قسمت زیرین پل هوایی امام خمینی (ره) گفت: وضعیت این پل‌ها شایسته شهر نیست و ضروری است با استفاده از سیستم حمل و نقل میدل باس این محیط نیز ساماندهی شود.

کد خبر 4609191

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان زاینده رود معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سرود "ای ایران" در کنار زاینده رود ، پس از اتفاقات دیشب اصفهان (فیلم)



منبع:هم میهن

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هدف قرار گرفتن آنچه گفته می‌شود ریزپرنده بوده، در آسمان اصفهان (فیلم) کارشناس شبکه ایران اینترنشنال: اسرائیل با پهپادهای پیتزا بر حمله کرد ؛ ایران دست بالا را دارد (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم|حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود
  • حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود + فیلم
  • جریان زندگی در زاینده رود اصفهان | تصاویر
  • انتقام ما نابودی کامل اسراییل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • انتقام ما نابودی کامل اسرائیل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • اجرای سرود "ای ایران" در کنار زاینده رود ، پس از اتفاقات دیشب اصفهان (فیلم)
  • زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • افزایش خروجی سد زاینده‌رود/ آب فردا عصر به اصفهان می‌رسد
  • خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت