Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از وقوع سیل ویرانگر در لرستان، کابل های فیبر نوری در ۷ نقطه این منطقه قطع شدند که با تلاش پرسنل مخابرات در کمترین زمان ممکن ترمیم و در مدار قرار گرفتند.

به گزارش  «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه لرستان، معاون مخابراتی این منطقه با اشاره به جزییات عملیات ترمیم قطعی فیبر نوری گفت: پس از وقوع سیلاب در لرستان، کابل فیبر نوری در محدوده پل باباحسین و پل ناصروند که وظیفه تامین ارتباط صوت و دیتای مرکز انتقال نفت شهید قلندری(پل باباحسین)-آسار- بدرآباد را بر عهده داشت دچار قطعی شد که با ۱۳۲۰ متر کابل اندازی، ۸ عدد مفصل موقت و نصب ۲ عدد تیرک برای مهار کابل، ارتباط برقرار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدرضا درویش کوپائی به قطعی فیبر نوری در ۱۰ کیلومتری مرکز انتقال نفت شهید سیفی(آسار) و همچنین ۱۰ کیلومتری مرکز شهدای تنگ فنی که وظیفه تامین ارتباط صوت ودیتای مرکز انتقال نفت پل باباحسین با آسار و تنگ فنی با تاسیسات دره شهر را بر عهده دارد، اشاره کرد و اظهار داشت: مسیرهای یاد شده با ۱۲۰ متر کابل اندازی و ۴ عدد مفصل موقت ترمیم شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر قطعی کابل فیبر نوری در مرکز منطقه که با ۱۵۰ متر کابل اندازی و۲ عدد مفصل دائم ترمیم شد، قطعی کابل در ۸ کیلومتری تاسیسات دره شهر با ۶۰ متر کابل اندازی و ۲ عدد مفصل موقت برطرف شد.

معاون مخابراتی منطقه لرستان ترمیم قطعی فیبر و آب بردگی به متراژ ۵۵۰ متر در محل پل تنگ را از دیگر عملیات های واحد مخابرات منطقه پس از وقوع سیل عنوان کرد و یادآور شد: عملیات یاد شده با همکاری واحد ترابری منطقه پس از ۳۰۰متر حفاری و لوله گذاری و کابل اندازی به طول ۶۰۰ متر و استفاده از دو مفصل دائم به پایان رسید.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طرح اتصال مدارس شهرستان خوی به شبکه فیبر نوری، با حضورمعاون سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آغاز شد.

 محمدپور مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: این طرح ابتدا در مدارس شهدای فرهنگی و حاج رهنمون اجرا و طی چند ماه آینده تمام مدارس دولتی شهری متصل خواهند شد.

 وی افزود:اجرای طرح مذکور گامی جهت حرکت به سمت افزایش کیفیت و عدالت آموزشی می‌باشد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی اضافه کرد:از طریق این بستر می‌توان فناوری‌های نوین را در مدارس داشته باشیم و با رفع شکاف دیجیتال زمینه گسترش آموزش و عدالت آموزشی ایجاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • تعهد ۲۰ میلیون پوشش طرح فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم
  • توضیح «های‌وب» درباره نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در کرمان
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز | غذاهای مفید برای ترمیم سلول های مغز را بشناسید
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور