Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار احمد نوریان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به برکات و نزولات این ماه عظیم اشاره و اظهار کرد: این ماه مبارک؛ فرصتی برای تلاوت بیشتر آیات الهی، آشنایی هر چه بیشتر با معارف دین، تمرین خودسازی، غلبه بر هوای نفس، رسیدگی بیشتر به نیازمندان، گره‌گشایی و مرتفع کردن مشکلات همنوعان است.

وی با اشاره به فضای معنوی و قرآنی حاکم بر جامعه در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه مبارک درهای رحمت الهی به روی بندگان باز و درهای جهنم بسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم عموم مردم حرمت ماه مبارک را پاس می دارند و حتما حرمت این ماه توسط همه شهروندان حفظ می شود.

این مقام مسئول اشاره کرد: در ماه مبارک رمضان، عرضه غذا توسط مراکز طبخ، بعد از سحر تا یک ساعت قبل از افطار مجاز نمی باشد و رستوران ها، مهمان پذیرها و ... باید با اخذ مجوز از «پلیس اماکن» فعالیت کنند.

سردار نوریان ادامه داد: متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط( پلیس اماکن )،ضمن رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای خود، می توانند به مسافران ارائه خدمات دهند.

تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف را در ماه مبارک رمضان

معاون اجتماعی ناجا در خصوص نحوه فعالیت سینماها در این ایام مبارک، یادآور شد: موضوع فعالیت سینماها تا سحر در شب های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تأیید شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تسهیل در فرآیند تردد روزه داران به ویژه در زمان افطار و شب های قدر را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

سردار نوریان در پایان با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به افرادی که در ماه مبارک رمضان در ملاءعام تظاهر به روزه خواری می کنند، گفت: پلیس به عنوان مجری قانون، با افرادی که در ملاء عام اقدام به روزه خواری می کنند، مطابق قانون رفتار خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و جانشین قرارگاه طلایه‌داران ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: تیم‌های طلایه‌داران معروف از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید فطر به واحد‌های صنفی متخلف تذکر می‌دادند.
محسن ملی افزود: باتوجه به اینکه امسال، آغاز سال نو هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بود نگه‌داشتن حرمت روزه‌داران در ایام نوروز امری الزامی به شمار می‌رفت. در همین راستا بیش از ۴۰ هزار تذکر لسانی در بوستان‌ها، اماکن گردشگری، غذاخوری‌ها، کافی‌شاپ‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها شامل ۳۰ هزار تذکر در روز طبیعت و ۱۰ هزار تذکر به واحد‌های صنفی در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد.
وی گفت: باتوجه‌به درخواست فرمانداری و فرماندهی نیروی انتظامی استان به‌منظور جلوگیری از هرگونه حرمت‌شکنی در روز شهادت حضرت علی (ع) که هم‌زمان شده بود با ۱۳ فروردین‌ماه و روز طبیعت تعداد ۳۰۰ نفر از طلایه‌داران معروف در پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری سطح شهر مشهد فعال بودند و بیش از ۳۰ هزار تذکر لسانی به افراد در صورت اتراق و روزه‌خواری در اماکن تفریحی و عمومی دادند.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و جانشین قرارگاه طلایه‌داران ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی افزود: تیم‌های طلایه‌داران معروف از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید فطر در تمام نقاط شهر مشهد فعالیت داشتند و به واحد‌های صنفی که خارج از ساعت اعلام شده، غذا سرو می‌کردند بیش از ۱۰ هزار تذکر لسانی دادند. دراین‌ارتباط ۴۴ واحد صنفی متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد