Web Analytics Made Easy - Statcounter

موتورسوار اسپانیایی تیم رپسول هوندا در مقابل هموطنانش دومین پیروزی فصل 2019 را کسب کرد.

طرفداری – مارک مارکز با پیروزی در گرندپری اسپانیا، با 70 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی کلی فصل 2019 رقابت‌های موتوجی‌پی قرار گرفت.

به گزارش وبسایت Motorsport، مارکز درحالیکه مسابقه را از خط سوم آغاز می‌کرد، در همان خط استارت پیست کوارتارارو و موربیدلی را پشت سر گذاشت و در ادامه نیز توانست خود را از دسته تعقیب کننده جدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتارارو، جوان‌ترین موتورسواری که پول پوزیشن موتوجی‌پی را کسب کرده است نیز به علت مشکل فنی از دور مسابقه خارج شد.

گزارش مسابقه

موتورسواران جوان تیم پتروناس یاماها که در تعیین خط یک دو کرده بودند، در همان شروع مسابقه توسط مارک مارکز پشت سر گذاشته شدند. کوارتارارو و موربیدلی در همین لحظه از دویزیوسو نیز عقب افتادند اما با خروج بد این ایتالیایی از پیچ اول، توانستند جایگاه خود را پس بگیرند. در چند دور ابتدایی مارکز فاصله خود با موربیدلی و پس از او کوارتارارو را حفظ کرد اما این اسپانیایی 26 ساله ناگهان فاصله‌ای 1.5 ثانیه‌ای با موربیدلی ایجاد کرد. موربیدلی که سرعت خود را از دست داده بود تنها موفق شد کوارتارارو را در رده دوم نگه دارد. اما در دور یازدهم، کوارتارارو در پیچ پدروسا از موربیدلی سبقت گرفت. بر خلاف موربیدلی، کوارتارارو از سرعت لازم برای رقابت با مارکز برخوردار بود، به طوری که این موتورسوار فرانسوی توانست فاصله خود با مارکز را به یک ثانیه برساند. اما فاجعه از راه رسید. به دلیل گیر کردن دنده در دور چهاردهم، کوارتارارو پودیوم را دور از دسترس می‌دید.

در همین لحظه، موتورسوار تیم سوزوکی، الکس رینز، که مسابقه را از خط نهم شروه کرده بود، پیش از آنکه از دویزیوسو و موریک وینیالس سبقت بگیرد، سه رده دیگر را نیز پشت سر گذاشته بود. رینز سپس، پشت سر موربیدلی قرار گرفت. با خارج شدن کوارتارارو از پیست، رینز نیز از موربیدلی سبقت گرفت تا در رده دوم قرار بگیرد، اما مارکز 4 ثانیه از او سریعتر بود. وضعیت بین مارکز و رینز تا پایان مسابقه نیز به همین صورت ادامه پیدا کرد تا مارکز با اختلاف 1.654 ثانیه‌ای نسبت به رینز به پیروزی برسد. پس از این دو، دویزیوسو نیز در سبقت گرفتن از موریک وینیالس ناکام ماند تا موتورسوار تیم یاماها به اولین پودیوم خود در فصل 2019 دست پیدا کند. هم‌تیمی دویزیوسو، دنیلو پتروچی، در رده پنجم قرار گرفت. پتروچی در هر سه مسابقه قبلی در رده ششم قرار گرفته بود.

والنتینو روسی که مسابقه را از خط سیزدهم آغاز کرده بود، بیشتر زمان مسابقه پشت سر جک میلر قرار داشت، اما در نهایت موتورسوار تیم پرامک دوکاتی را پشت سر گذاشت و رده ششم را کسب کرد. میلر نیز در ادامه به دلیل تصادف با الیکس اسپارگارو از تیم آپریلیا، از دور مسابقه خارج شد. موربیدلی نیز با سقوطی بزرگ نسبت به ابتدای مسابقه، رده هفتم را کسب کرد. خورخه لورنزو، دیگر موتورسوار رپسول هوندا جایگاهی بهتر از دوازدهم کسب نکرد. در ادامه رده‌بندی کلی مسابقه امروز را مشاهده خواهید کرد:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای شمس آذر قزوین است. روز گذشته پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند و آبی پوشان امروز در اندیشه پس گرفتن رتبه نخست جدول رده‌بندی هستند.

جواد نکونام این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. مسابقه‌ای که برای آبی‌ها از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها امیدوارند که غیبت سرمربی محبوبشان در کنار زمین روی نتیجه مسابقه اثرگذار نباشد و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در سمت مقابل نیز شمس آذر قرار دارد. تیمی که امسال در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرد و با تحسین جامعه فوتبال همراه شد. البته آنها در مقطعی از نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیاوردند ولی در دو هفته اخیر با کسب پیروزی مقابله حریفان، توانستند به روند خوبی که داشتند بازگردن.د این تیم در قزوین توانست استقلال را متوقف کند و حالا آنها امیدوار به تکرار این موضوع در استادیوم آزادی هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته بیست و چهارم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ایران / جمعه: 31/01/1403 ؛ ساعت: 18:00  / ورزشگاه: آزادی تهران /  25 هزار تماشاگر 
گروه داوری: وحید کاظمی / کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور ؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف / ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب استقلال:
سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی