Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:36:59 GMT

لورکوزن- فرانکفورت؛ به یاد آلمان- برزیل! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۶۷۰۴

بایر لورکوزن 35 دقیقه کابوس وار را برای اینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر جنگ قهرمانی در بوندسلیگا بین دورتموند و بایرن مونیخ، نبرد بر سر سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد نیز مهیج دنبال می شود و امروز لورکوزن در دیداری مهم میزبان فرانکفورت بوده است. لورکوزن بازی را فوق العاده آغاز کرده و تا دقیقه 35 موفق شده 6 بار دروازه حریف نگون بخت را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هاورتز در دقیقه 2، برانت در دقیقه 13، آلاریو در دقیقه 23، آرانگوییز در دقیقه 28، آلاریو در دقیقه 33 و هینترگر با گل به خودی در دقیقه 35، زننده 6 گل لورکوزن مقابل تک گل فرانکفورت در دقیقه 14 توسط کاستیچ بودند.

 

به نظر می رسد با توجه به دیدار حساس آخر هفته برابر چلسی در نیمه نهایی لیگ اروپا، فرانکفورت به برخی ستاره های خود از جمله لوکا یوویچ استراحت داده بود اما این مهاجم 21 ساله در همان نیمه اول وارد میدان شد.

 

لورکوزن با این پیروزی 54 امتیازی شده اما به دلیل تفاضل گل پایین تر، در رتبه پنجم و بعد از فرانکفورت قرار گرفته و برای کسب سهمیه چشم انتظار دو هفته پایانی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

بایرلورکوزن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرلورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا امشب به یکی از اهداف بزرگش دست پیدا کرد. آن‌ها با نتیجه 4-1 کادیز را شکست داد تا حضور آن‌ها در  رقابت‌های اروپایی فصل آینده تایید شود.

خیرونا بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه 9 به گل رسید. اریک گارسیا که در محوطه جریمه خیلی خوب جای گیری کرده بود روی سانتر ساویو موفق شد با ضربه سر گل اول را به ثمر برساند.

این گل جریان بازی را به سود ژیرونا رقم زد تا آن‌ها در نیمه اول به یک گل دیگر دست پیدا کنند. در دقیقه 22 ایوان مارتین روی پاس به جلوی گوتیه‌رز در محوطه جریمه فرصت خوبی به دست آورد و با ضربه زمینی پای چپ دومین گل خیرونا را به ثمر رساند.

نیمه اول با برتری خیرونا به پایان رسید و تیم میهمان در 45 دقیقه دوم هم تیم برتر میدان بود اما در دقیقه 72 به گل سوم رسید. گوتیه‌رز در این دقیقه هم موفق ارسال پاس به محوطه جریمه شد که آرتم دووبیک آن را کنترل کرد و سپس با ضربه پای بیرون پای چپ دروازه را باز کرد.

بعد از گل کادیز در دقیقه 81 توسط اسکالانته، خیرونا خیلی زود به این گل واکنش نشان داد و با فرار پورتو به سمت محوطه جریمه موفق شد دروازه‌بان را دریبل زد و دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

پایان بازی با این نتیجه به خیرونا اجازه داد 68 امتیازی شود و در رده سوم قرار بگیرد. با امتیازات کسب شده و فاصله 6 هفته مانده تا پایان فصل لالیگا، خیرونا در بدبینانه‌ترین حالت ممکن به لیگ کنفرانس اروپا و خوش بینانه‌ترین حالت ممکن به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

چهار تیم برتر اسپانیا به لیگ قهرمانان، تیم پنجم به لیگ اروپا و تیم ششم هم به لیگ کنفرانس اروپا صعود خواهد کرد. رئال مادرید(78 امتیاز)، بارسلونا(70)، خیرونا(68)، اتلتیکومادرید(61)، اتلتیک بیلبائو(58) و رئال سوسیه‌داد(50) به ترتیب رتبه‌های اول تا ششم لالیگا را در اختیار دارند.

با توجه به اینکه تیم‌های رئال بتیس(48) و والنسیا(47) در رده‌های هفتم و هشتم جای دارند، فاصله امتیازی شکل گرفته بین این دو تیم با خیرونا -حداقل 20 امتیاز در فاصله 6 هفته و 18 امتیاز- شگفتی ساز این فصل لالیگا حداقل در رده ششم قرار می‌گیرد و می‌تواند به لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • قهرمان نمی‌بازد/ تساوی لحظه‌آخری لورکوزن در لانه زنبورها
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • فاطمه مجلل المپیکی شد
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست
  • دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی