Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز آموزشی و درمانی طالقانی تبریز گفت: آمار زایمان طبیعی بار اول در بیمارستان طالقانی تبریز به آمار کشوری و استاندارد جهانی بسیار نزدیک شده است، امیدوارم این افزایش در روزهای آتی ادامه داشته باشد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بهزاد سروران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ماما، با بیان این‌که بیمارستان طالقانی تبریز طی چهار سال گذشته توانسته موفقیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف از جمله  ترویج زایمان طبیعی و بی درد کسب کند، گفت: با توجه به قدیمی و فرسوده بودن بیمارستان طالقانی، اقداماتی در جهت بازسازی آن انجام شده و بخش ویژه‌ی زایمان طبیعی نیز ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 وی افزود: بیمارستان طالقانی اولین مرکز در شمالغرب کشور است که دارای هشت اتاق‌ خصوصی برای زایمان طبیعی (LDR)  در 800 متر مربع بوده است، با تلاش پرسنل و تیم کار در ترویج زایمان طیبعی و بی درد موفقیت‌های خوبی کسب کردیم. 
 وی با بیان این‌که پزشکان متخصص مامایی مقیم در بیمارستان طالقانی تبریز به طور 24 ساعته حضور دارند، گفت: با توجه به تامین امکانات لازم برای زایمان طبیعی در بیمارستان، توانستیم با حضور اعضای هیئت علمی و ماما‌ها زایمان طبیعی را ترویج دهیم. 
 رئیس مرکز آموزشی و درمانی طالقانی تبریز ادامه داد: اساتید و متخصصان پرستاری و مامایی دانشکده پرستاری به همراه دانشجویان در این مرکز حضور دارند و باعث افزایش زایمان طبیعی و بی‌درد می‎شوند، تمامی این همکاری‌ها و تلاش‌ها باعث شده دانشگاه رشته‌ی دکترای مامایی بالینی را نیز به دیگر رشته‌ها اضافه کند. 
وی بیان کرد: علاوه بر متخصص بیهوشی اتاق عمل، یک متخصص بیهوشی مقیم نیز برای انجام زایمان بی‌درد نیز تعیین شده تا در صورت بروز عارضه‎ای، مداخله به موقع انجام شود. 
سروران به گسترش تبلیغات در مطب‌ها، مراکز درمانی و کلینیک‌ها برای ترویج زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان طالقانی تبریز تاکید کرد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی استاندارد بیمارستان زایمان مراکز درمانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد

مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ (۹ بهمن ماه)، نوزدهمین (چهارمین جلسه سال جدید) جلسه حراج شمش طلای استاندارد روز یکشنبه (۲ اردیبهشت)، برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • نفت ۱۰۰ دلاری؛ دور یا نزدیک؟