Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@13:58:08 GMT

سوال جالب رهبر انقلاب از یک غرفه‌دار در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۷۵۵۵

سوال جالب رهبر انقلاب از یک غرفه‌دار در نمایشگاه کتاب

باشگاه خبرنگاران جوان،: هر ساله در اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب در تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ناشران بسیاری از سراسر ایران حضور داشته و کتاب‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

رهبر معظم انقلاب ۹ اردیبهشت به همراهی افراد دیگر از سی‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. ایشان در این دیدار از غرفه‌های مختلف بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این دیدار اتفاقات جالبی رخ داد.

در ادامه ماجرای یکی از این اتفاقات را مطالعه می‌کنید:

غرفه‌دار به تفصیل از کتاب‌ها و خلاصه آثار کلاسیک برای نوجوان سخن گفت. این کار تلخیص کتاب‌های کلاسیک هم از زمره پیشنهاد‌ها و توصیه‌های رهبر انقلاب به ناشران در سال‌های قبل بود. آقا اینجا پرسیدند :«نسخه‌های خلاصه را از نسخه‌‌ی زبان اصلی ترجمه کردید یا تلخیص به طور مستقل خودتان انجام دادید؟» سوالی که برای اهل ادبیات معنای خاص خودش را دارد. گفته شد که خودمان تلخیص کرد‌ه‌ایم. سوال بعدی آقا از غرفه‌ای افق این بود که شما کتاب را برای ترجمه انتخاب می‌کنید یا از مترجم نسخه ترجمه شده را می‌گیرید؟ یکی از مدیران افق توضیح داد هر دو شکل وجود دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رهبر انقلاب حواشی نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۹ شرکت دانش بنیان شامل ۲۲ شرکت نوآور و ۱۷ شرکت فناور برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف اعلام آمادگی کرده و غرفه گرفته‌اند.

این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در هتل ارم تهران برگزار می‌شود. برای برپایی این نمایشگاه ۵۰ غرفه پیش بینی شده و ۲۰۰ متر مربع پنل تخصصی ارائه دستاوردهای وقف در نظر گرفته شده است.

هدف این نمایشگاه عرضه ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی در حوزه عمران، صنعت، تکنولوژی، کشاورزی نوآور، شیلات بهره ور، فناوری‌های نوین پزشکی و تجهیزات وابسته و دیگر حوزه‌های اقتصادی است.

چهارمین نمایشگاه «دستاوردهای وقف» از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ در هتل ارم تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6084505 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • تجدیدچاپ پنج‌کتاب بنیاد فارابی برای نمایشگاه کتاب
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • از آلفرد هیچکاک تا مارتین اسکوسیزی در نمایشگاه کتاب تهران
  • جزییات برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در اردیبهشت امسال | مصلی تهران میزان کتابخوان‌هاست
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد