Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:02:27 GMT

میرهاشم حسینی: می‌خواهم مثل رستم شاخ غول را بشکنم!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۷۶۰۱

میرهاشم حسینی: می‌خواهم مثل رستم شاخ غول را بشکنم!

قهرمان تکواندو بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و تلاش می‌کنیم در این شرایط بد با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

میرهاشم حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات جهانی تکواندو اظهار داشت: یکی از بهترین اردوها را پشت سر گذاشتیم و تمرینات بسیار سختی را سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت به حدی فشار تمرینات بالا بود که چند بار به مرز گریه کردن رسیدم، اما این تمرینات پرفشار را تحمل کردم تا یک نتیجه خوب و مطلوب  برای کشورمان بگیرم. شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و ما تلاش می‌کنیم در این شرایط بد با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مدال نقره دوره گذشته خود در منچستر را تبدیل به طلا خواهد کرد، گفت: در مسابقات جهانی دوره گذشته تنها 18 سال سن داشتم و برای اولین بار بود که به مسابقات جهانی اعزام می‌شدم. مسابقات جهانی سختی خاص خود را دارد، اما تمام تلاش خود را انجام خواهم داد و امیدوارم نتیجه آن را هم بگیرم. در تمرینات هیچ چیزی کم نگذاشتم و تا آخرین لحظه، عرق ریختم و زحمت کشیدم.

قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی در پاسخ به این سوال که بالاخره مقابل دائی هون لی، کره‌ای به برتری دست پیدا خواهد کرد، گفت: در افسانه‌های ایران و شاهنامه آمده که رستم شاخ غول را  شکسته است. دائی هون لی غول نیست اما یک بازیکن بسیار باهوش و قابل احترام است. در صورتی که این بار با او بازی کنم، تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهم داد تا با نظرات کادرفنی با یک نتیجه خوب او را شکست دهم.

حسینی در خصوص اینکه تیم ملی شانس کسب سومین عنوان قهرمانی جهان را خواهد داشت، گفت: تمام تلاش خود را انجام دادیم و بچه‌ها تا ریختن اشک از چشمانشان تمرین کردند.  باید یکی از بهترین نتایج را در مسابقات جهانی کسب کنیم، در غیر این صورت باید به تلاش‌هایی که کردیم شک کرد.

ناظمی: فرصت حضور در مسابقات جهانی را به سادگی از دست نمی‌دهم


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط میرهاشم حسینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میرهاشم حسینی میرهاشم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ما درخت افکن نه‌ایم آنها گروهی دیگرند با وجود صد تبر، یک شاخِ بی بَر نشکنیم! «شمس‌ الدّین محمّد وحشی بافقی» «روز جهانی زمین پاک» را گرامی می‌داریم. احترام به محیط زیست از ارزش‌ها و سنت‌های کهن ایرانی است. مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامدهای مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و همسایگان، اهتمام ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی، همکاری و مقابله مشترک با چالش‌های زیست محیطی از جمله گرد و غبار، سیل و خشکسالی قائل است و در این زمینه آماده همکاری با سایر کشورهاست.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: در سطح جهانی نیز جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های جدّی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

کنعانی تصریح کرد: شایسته است در روز جهانی زمین پاک، رفتار غیرانسانی و شرم‌آور رژیم صهیونیستی در تخریب سازمان‌یافته محیط زیست نوار غزه و کرانه باختری و استفاده از عملیات تخریبی برنامه‌ریزی شده و هدفمند به عنوان ابزار فشار علیه ملت مظلوم فلسطین را شدیدا محکوم کرد و از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضدانسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی، اقدام عاجل و شایسته داشته باشند. 

دیگر خبرها

  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید