Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:02:27 GMT

موزیلا در تلاش برای رفع باگ مرورگر فایرفاکس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۸۲۶۴

موزیلا در تلاش برای رفع باگ مرورگر فایرفاکس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا برخی از کاربران مرورگر فایرفاکس مدعی شده‌اند در حین استفاده از این مرورگر ناگهان هشداری دریافت کرده و پس از آن دیگر قادر به نصب و استفاده از پسوندها( extensions) نبوده‌اند. موزیلا با تایید این مشکل پیش آمده، علت آن را باگ موجود در مرورگر فایرفاکس دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست‌اندرکاران موزیلا در تلاش برای رفع مشکل ایجاد شده هستند و متعهد شده‌اند تا به زودی باگ را برطرف کنند.

موزیلا در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد: مهندسان ما باگ ایجاد شده را به طور دقیق شناسایی کردند و پس از برطرف سازی آن، کاربران می‌توانند به راحتی با راه‌اندازی مجدد مرورگر خود بدون مشکل از فایرفاکس استفاده کنند. طبق اعلامیه موزیلا آن دسته از کاربرانی که از پیش تعدادی از extensions را نصب کرده بودند و حالا قادر به استفاده و هم‌‎چنین حذف آن‌ها نیستند باید با مراجعه به سایت رسمی موزیلا Patch مخصوص را دریافت و پس از هماهنگ سازی مرورگر با کدهای مخصوص دوباره اقدام به نصب و استفاده از extensions بکنند.

بسیاری از کاربران فایرفاکس ضمن تقدیر از سرعت عمل موزیلا  برای رفع مشکل به وجود آمده از مدیران این شرکت خواستند از بروز هرگونه مشکل مشابه در آینده جلوگیری کنند. با توجه به رقابت شدید بین مروگرهای محبوب فایرفاکس و کروم و حتی اینترنت اکسپلورر در جذب هرچه بیشتر کاربران اینترنت به سمت خود بروز هرگونه مشکل و نقص در عملکرد این مرورگرها می‌تواند صدمات بسیار زیادی به اعتبار آن‌ها وارد کند و در مدت زمانی کوتاه تعداد کاربران‌ آن‌ها را به طور گسترده‌ای کاهش دهد.

موزیلا با ارسال پیام‌هایی برای کاربران فایرفاکس به همه آن‌ها اطمینان داده، سریع‌ترین و ایمن‌ترین خدمات را به وجود آورده است و ضمن شناسایی هرگونه مشکلی به سرعت آن را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: موزیلا سامانه تبلیغات رایگان ایجاد می‌کند

انتهای پیام/

باگ جدید در فایرفاکس کاربران را به دردسر انداخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| گاف بایدن باعث واکنش کاربران صهیونیستی شد!

دریافت 305 KB

کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر این فیلم در حال تمسخر بایدن رئیس‌جمهور آمریکا هستند.‌

دیگر خبرها

  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • فیلم| گاف بایدن باعث واکنش کاربران صهیونیستی شد!
  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد