Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:28:42 GMT

10 تیم در رقابت های فوتبال جام ستارگان هرمزگان شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۹۰۱۸

10 تیم در رقابت های فوتبال جام ستارگان هرمزگان شرکت کردند

بندرعباس- ایرنا- دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت 10 تیم در دومین دوره رقابتهای فوتبال جام ستارگان استان که در دو گروه و با حضور چهره های مطرح فوتبال هرمزگان برگزار می شود، شرکت کردند.

قاسم رنجبریان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در گروه نخست این رقابتها تیم های تیم ستارگان احمدی ، آرش بندرعباس، تیپ تکاوران هرمزگان، نبرد بندرعباس و زاهد منتخب چاهو به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در گروه دوم نیز تیم های شریعت سید جوذر حاجی آباد ، خلیج فارس میناب،شهرداری، مهرداد و نایبند بندرعباس با هم رقابت خواهند کرد.
رنجبریان بیان داشت: این رقابتها از فردا شب با برگزاری دیدار پایانی میان تیم های خلیج فارس میناب و مهرداد بندرعباس از ساعت 21 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی بندرعباس به صورت رسمی آغاز می شود و هر شب برگزار خواهد شد.
دبیر هیات فوتبال هرمزگان تصریح کرد: احمد مرشدی به همراه نجف پناهی ، رضا شرفی و مهدی رنجبر قضاوت دیدار افتتاحیه را عهده دار هستند.
عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت های فوتبال جام ستارگان هرمزگان در اختیار تیم ستارگان احمدی است.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جام ستارگان فوتبال هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه

راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم غزه و حمایت از حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی فردا جمعه در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

 مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

 این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم هرمزگان علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس