Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:52:49 GMT

۲۵۰ مدرسه در حاشیه راه‌های کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۹۱۲۸

۲۵۰ مدرسه در حاشیه راه‌های کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شوند

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس برنامه تعیین شده جهت ایمن سازی فیزیکی مقرر شده تعداد ۲۵۰ مدرسه در سطح استان ایمن سازی فیزیکی شوند که ۸۰ درصد آن انجام و در سال جاری نیز در سه مدرسه طرح مذکور اجرا شده است.

وی گفت: همچنین بحث نمایان سازی و نصب تابلوهای ایمنی در مدارس حاشیه راه‌ها از ابتدا طرح مذکور تاکنون در ۱۶۳ مدرسه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی جهت مدارس حاشیه راه‌های مواصلاتی استان به صورت اجرای نمایش در قالب برنامه‌های ایمنی در ۳۵ مدرسه با همکاری گروه‌های آموزشی در سطح مدارس انجام شد.

وی درباره اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی و حمل و نقل افزود: از ابتدای سال اجرای برنامه ایمنی و آموزش در مدارس، اجرای طرح ایمن سازی راکبین موتورسیکلت و توزیع کلاه ایمنی میان آنها، نمایان سازی و نصب تابلوهای ایمنی در مدارس حاشیه راه‌ها و اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

کرمی همچنین به پخش تیزرهای آموزشی از صدا و سیما، ارسال پیامک‌های ایمنی به فعالان حوزه حمل و نقل، نصب بنرهای ایمنی در سطح راه‌ها و پایانه‌های حمل و نقلی استان، تهیه و توزیع و نصب برچسب‌های نمایان سازی ادوات کشاورزی، برگزاری کلاس آموزشی رانندگان وانت بار، استفاده از ناوگان عمومی توسط مدیران راهداری، برگزاری جلسات ایمنی با سایر ارگان‌های مربوطه، انجام بازدیدهای دروازه‌ای و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طرح ایمن سازی راکبین موتور سیکلت در شهرستان‌های قصرشیرین، صحنه، گیلانغرب، بیستون، سنقر، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور با توزیع ۳۵۰ عدد کلاه ایمنی برای راکبان و نصب برچسب‌های شبرنگ مناسب جهت نمایان سازی موتور سیکلتهای سطح شهر انجام شد.

کد خبر 4609408

منبع: مهر

کلیدواژه: سرپل ذهاب برنامه های فرهنگی گیلانغرب راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: رویداد گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و دبیران آموزش و پرورش فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.


مهدی عابدینی افزود: در این رویداد ارائه تجربیات موفق در زمینه‌های مختلف تحولی در مردمی سازی اموزش، تحولات و مشارکت مردمی بر پایه مدرسه، تولید محتویات درسی و آموزشی و پیشرفت مهارتی دانش اموزان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد دو دوره آموزشی با نام رسالت اجتماعی معلم، ماموریت مدرسه هم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات دربارندگی‌ها
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد