Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@14:16:56 GMT

سیروس الوند: نسخه فیلم «آن‌جا همان ساعت» تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۹۲۱۲

به گزارش پارس نیوز، سیروس الوند با اعلام اینکه ۱۲ دقیقه از نسخه «آن جا همان ساعت» کوتاه شده است درباره زمان اکران اثرش صحبت کرد.

سیروس الوند کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «آن جا همان ساعت» درباره آخرین وضعیت اکران آن گفت: طی دو نمایشی که داشتیم، باتوجه به نظر مخاطبان ۱۲ دقیقه از فیلم نسبت به نسخه آخر کوتاه شد و کار را مجدد صداگذاری کرده و موسیقی گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: درحال حاضر فیلم آماده نمایش شده است و تا هفته آینده کپی‌های فیلم نیز آماده شده و برای دریافت پروانه نمایش آن اقدام خواهیم کرد.

الوند درباره زمان اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: امیدوارم بتوانم فیلم را عید فطر اکران کنم.
کارگردان «پرتقال خونی» درباره حضور نداشتن فیلم در سیوهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز گفت: فیلم‌ها برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر از قبل از عید انتخاب شده بود و من اصلا متقاضی نبودم.

وی در پایان گفت: در بخش بازار هم حضور نداشتم چون فیلم آماده نبود و به همین دلیل در این دوره از جشنواره جهانی فیلم «آن جا همان ساعت» حضور نداشت.

«آنجا همان ساعت» فیلمی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیروس الوند و محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم به عنوان یکی از فیلم‌های رزرو بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سی‌وهفتم معرفی شد.

رعنا (معلم مقطع ابتدایی) و امیر (کارگر کارگاه بلور سازی) زندگی عاشقانه خود را در محله قدیمی، در حاشیه شهر آغاز کرده‌اند غافل از آنکه شیطنتی جنون آمیز خوشبختی ساده آن‌ها را نشانه گرفته است.

پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت دوست، سعید پیردوست، امیرحسین فتحی، شاهرخ فروتنیان و هدیه بازوند بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی موسیقی عید فطر جشنواره فیلم فجر تغییر فیلم پارس نسخه پارس نیوز سیروس الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره گلاب گیری در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، قرار است گلاب حاصل از این جشنواره در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و عتبات عالیات در عراق مصرف شود.

این جشنواره در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته در موقوفه باغ دولت آباد یزد از ساعت ۱۶ آغاز شده و تا ساعت ۲۲ ادامه می‌یابد.

حضور در این جشنواره رایگان و برای عموم آزاد است.

دیگر خبرها

  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • برگزاری جشنواره گلاب گیری در یزد
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • سمعکی که محاورات را به متن تبدیل می‌کند
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ