Web Analytics Made Easy - Statcounter

       

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه توکهور و هشتبندی در جمع فرهنگیان این منطقه،هویت سازی فرهنگی کار بزرگ معلمان در جامعه عنوان کرد و گفت: جامعه امروز نیازمند اصلاح سبک زندگی است.

حجت الاسلام بارانی حضور تکلیف مدارانه در میدان علم کار بزرگ شهید مطهری عنوان کرد و افزود:تقارن روز معلم و شهادت استاد مطهری نشانه جایگاه والای علم و معلم است و کسانی که فهم دقیق از جایگاه شهادت در فرهنگ دینی دارند متوجه این مساله می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه از مدیران مومن و انقلابی در مدارس استفاده بشود اظهار داشت: نظارت دقیق و مستمر بر حفظ ویژگی های ایمان و انقلابی در جامعه بزرگ فرهنگیان انجام بشود،فرهنگیان توکهور_هشتبندی در ایمان و تعهد و دلسوزی نمونه هستند.
امام جمعه توکهور و هشتبندی با تاکید بر این مطلب که اسناد غربی فرهنگ وهویت نسل جدید را نشانه گرفته است،گفت: باید در برنامه ریزی ها توجه بشود که ناخواسته به دام سند ۲۰۳۰ نیافتیم، مدرسه باید محیطی بانشاط باشد و این امر در گرو فعالیت های علمی و پژوهشی عالمانه و خردمندانه است.
وی،مطالعه و کار علمی و عملیاتی بر روی سند تحول آمورش و پرورش یک ضرورت دانست و اضافه کرد: نباید اجازه داد اندک افراد زاویه دار با دین و انقلاب به ابرو و کرامت جامعه فرهیخته و مومن و انقلابی فرهنگیان لطمه بزنند.
بارانی بر معیشت فرهنگیان و استقلال آموزش و پرورش منطقه توکهور و هشتبندی بعنوان یک مطالبه اساسی مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولان امر باید به آن توجه بکنند امیدوارم فرهنگیان متعهد و انقلابی توکهور_هشتبندی برای ترویج ؛تقویت و حمایت از اجرای سند تحول پیش قدم باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد

مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: به خود می‌بالیم که بتوانیم خدمات مورد نیاز مردم را در هفته سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحل در ایین آغاز به کار هفته سلامت که در بوستان لاله برگزار شد با بیان این مطلب افزود: در سال جاری برای همه اقشار مختلف جامعه از سوی شهرداری برنامه خاص تذارک دیده شده است و هیچ گروه و قشر جمعیتی نیست که از برنامه‌های تدارک دیده شده بی نصیب بماند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت: فقط با یک اندیشه و ذهن و فکر مثبت اگر بگوییم و بخواهیم می‌توانیم حال خوب را بسازیم.

حسین فرشیدی با بیان اینکه مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند اظهار داشت: ما در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند. برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد اجرای آن سخت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چند نکته می‌تواند منجر به حفظ سلامتی شود، بیان داشت: داشتن تغذیه مناسب، فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از ان و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.

فرشیدی به برخی عادت‌های غلط غذایی و مضرات این عادت‌ها اشاره کرد و گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در یک دهه گذشته و خصوصا در دو‌سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک شده با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است گفت: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس دار در دستور کار قرار دارد. این نان دیابت و سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد. اکنون هزار و ۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

گفتنی است نمایشگاه هفته سلامت با شعار حال خوب ساختنی است در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و ۸۰ غرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • نشست چیستی و چرایی فرهنگ و هویت عشایری در دهدشت برگزار شد
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه