Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با ایلنا، درباره تعلیق قرارداد وینفرد شفر و سرمربی شدن فرهاد مجیدی اظهار داشت: آقای شفر در بازی‌های سرنوشت سازی که در سال جدید داشتند فرصت سوزی بزرگی کردند و شانس قهرمانی می‌توان گفت به نوعی از بین رفت. استقلال در دربی باخت و مقابل سایپا به تساوی رسید، خواسته هواداران شکست پدیده بود که در آن مسابقه هم با ترکیب عجیب او تیم متضرر شد و سه امتیاز حساس را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره وقتی شما در کورس هستید حتی یک امتیاز هم بسیار حیاتی است.

او ادامه داد: درباره فرهاد باید بگویم که خوشحال هستم که او به عنوان سرمربی انتخاب شده فرهاد همبازی من بوده و با هم در این تیم بازی کردیم. درست است در وضعیت سختی این مسئولیت را پذیرفته اما این نشان از شجاعت او دارد. آقای شفر هم با اینکه سرمربی با تجربه‌ای بودند اما این فصل خواسته‌های هواداران را برآورده نکرد و مدیریت وقت تصمیم گرفت که دیگر در تیم نباشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شفر در فصل دوم بی انگیزه شده بود یا خیر، گفت: موافقم، که جلوی پدیده  و چند بازی حساس دیگر ترکیب خوبی نداشتیم. او اصرار به استفاده از بازیکنان خارجی داشت و خیلی از بازیکنان جوان ما مانند مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش فرصت بازی نداشتند. خیلی دیگر از بازیکنان جوان ما هم از آکادمی به تیم بزرگ می‌آمدند اما فقط در تمرینات حاضر می‌شدند و در نهایت او تصمیم داشت که حتما بازیکنان خارجی حضور داشته باشند. بیشتر اوقات ترسو ظاهر می‌شد و بازی‌هایی که به برد نیاز داشتیم بدون تاکتیک خاصی مثل همین دربی بازی می‌کرد.

امیرآبادی درباره اینکه ساشا شفر که تخصصی در آنالیزوری نداشت و اغلب تصمیمات مهم را می‌گرفت گفت: بله دیده بودم که آقای شفر با کمیته فنی رفتار خوبی نداشت؛ کمیته فنی از پیشکسوتان محترم باشگاه ایجاد شده که سال‌ها برای این تیم زحمت کشدند و صلاح تیم را می‌خواهند. پسر شفر هم یک مدل ژن خوب بود که با واسطه پدرش در استقلال حضور داشت. او مدرکی نداشته که بخواهد به تیم کمک کند و دیدید که در آخر هم مشخص شد او بدون اینکه کار خاصی کرده باشد قرارداد زیادی داشت. 

پیشکسوت آبی‌ها درخصوص بازی امروز مقابل الدوحیل گفت: بازی بسیار حساس و تعیین کننده‌ای است. بازی قبلی مقابل الهلال هم شکست خورد تا شرایط سخت شود. استقلال در این بازی محکوم به برد است و این را همه می‌دانند که بازی منطقی می‌توان در ورزشگاه آزادی که تماشاگران حمایت ویژه‌ای از تیم دارند به سه امتیاز برسند. امیدوارم این اتفاق برای تیم محبوب و مردمی استقلال رخ بدهد و شرایط صعود آنها به دور بعدی فراهم شود. استقلال بیشتر از هر چیزی این روزهای به آرامش نیاز دارد. آنها هنوز در لیگ برتر هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند و امیدوارم بهترین‌ها برای مجیدی و استقلال رقم بخورد تا هواداران همیشه شاد باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی امیرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان فصل بیست و سوم باید در ۶ دیدار به میدان برود که با توجه به رقابت این تیم با استقلال تهران در صدر جدول دیدارهای باقی مانده از حساسیت بسیار بالایی برای سرخ‌ها همراه است. پرسپولیس در این ۶ بازی باید به ترتیب برابر تیم‌های سپاهان، نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان به میدان برود.

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد این تیم در لیگ برتر و دیدارهای باقی مانده اظهار داشت: خدا را شکر روند پرسپولیس رو به رشد بوده و آرامش خوبی در تیم حاکم است که باعث خواهد شد تا بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را در زمین بازی نشان دهند. «اوسمار ویه‌را» از زمانی که هدایت پرسپولیس را عهده دار شده، عملکرد خیلی خوبی داشته و با توجه به یارگیری که در نیم فصل صورت گرفت، این تیم به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شد.

پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

او ادامه داد: پرسپولیس اگر با همین آرامش دیدارهای خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. مطمئن باشید که شاگردان اوسمار از پس سپاهان در هفته بیست و پنجم بر خواهند آمد و آن طرف تراکتور برابر استقلال امتیاز خواهد گرفت و پرسپولیس هفته آینده را با صدرنشینی به پایان خواهد رساند. شرایطی در تراکتور به وجود آمده که به نظرم بازیکنان این تیم منسجم‌تر از قبل بازی خواهند کرد تا در پایان فصل بتوانند در جایگاه مناسبی قرار گیرند و امیدوارم که استقلال در مقابل تراکتور نتواند به پیروزی دست یابد.

پرسپولیس مانند منچسترسیتی است

طاهرزاده افزود: اوسمار در مدت زمانی کوتاهی که در پرسپولیس حضور داشته توانسته جو رسانه‌ای که پیش از این علیه او بود را خنثی کند. روند بازی کردن این تیم خیلی خوب است و تعویض‌هایی که اوسمار در جریان بازی انجام می‌دهد باعث می‌شود تا نحوه نمایش بازیکنان دچار اُفت نشود. تیم پرسپولیس به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند، دقیقاً چنین عملکردی را ما در تیم منچسترسیتی انگلیس می‌بینیم که بازیکنان این تیم اصل ضد فوتبال عمل نمی‌کنند و از دقیقه یک تا ۹۰ مدام به دنبال رسیدن گل هستند که همین موضوع باعث خواهد شد تا هواداران نیز از عملکرد بازیکنان تیمشان رضایت داشته باشند.

ریکاوری اوسمار مانع از خستگی بازیکنان می‌شود

کارشناس فوتبال در رابطه با حضور پرسپولیس در جام حذفی گفت: مطمئناً اوسمار ریکاوری خوبی برای بازیکنان در نظر می‌گیرد و این مورد را در دیدارهای گذشته نیز اثبات کرده است. حضور نداشتن استقلال در جام حذفی به ضرر بازیکنان پرسپولیس نیست، به نظرم تیم استقلال اسیر حاشیه‌های درون باشگاهی شده و این موضوع به سود رقبای این تیم از جمله پرسپولیس خواهد بود. اگر به بازی دو تیم نگاه کنید متوجه خواهید شد که نحوه بازی کردن پرسپولیس بسیار زیبار تر از استقلال است، به عنوان مثال در بازی با شمس آذر داور چندین بار دچار اشتباه شد که از این موارد در بازی‌های این فصل استقلال زیاد شاهد بودیم با این رفتارها نمی‌شود همیشه در صدر ماند و بالاخره حق به حق دار خواهد رسید.

او در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله پرسپولیس امسال هم بر سکوی نخست فوتبال ایران خواهد ایستاد و بار دیگر شادی هواداران این تیم را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6084119

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است