Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:35:45 GMT

برگزاری دوره ختم قرآن مجازی در دانشگاه بوعلی سینا

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۰۸۵۵

برگزاری دوره ختم قرآن مجازی در دانشگاه بوعلی سینا

حسین مختاری، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی‌سینا در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، خاطرنشان کرد: کانون قرآن و عترت این دانشگاه در فضای مجازی کانالی تشکیل داده و پس از نمازهای یومیه چهار صفحه از قرآن کریم را در داخل کانال قرار می‌دهیم تا از این طریق دوره ختم قرآن به شیوه مجازی برگزار شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری دو دوره اردوی جهادی توسط دانشجویان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو دوره اردوی جهادی در روستای مجید آباد و دیزج برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تعمیر حمام یک خانواده نیازمند در مجیدآباد و رنگ‌کاری و تعمیر یک ساختمان مسکونی برای یک خانواده مستضعف در دیزج از برنامه‌های اردوی جهادی بوده است.
مختاری یادآور شد: اردوی جهادی در روستای مجیدآباد توسط ده نفر دانشجوی پسر و اردوی جهادی دیزج توسط 14دانشجوی دختر و 10دانشجوی پسر برگزار شد.
وی تأکید کرد: تقویت روحیه کار و تلاش و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و همچنین آشنایی با سبک زندگی آنها و درک مشکلاتشان از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.
وی همچنین گفت: هزینه‌های اردوهای جهادی توسط خیرین و کمک‌های مردمی تامین می‌شود؛ تلاش بر این استتا پایان هر هفته هماهنگی‌های لازم برای برگزاری اردوی جهادی انجام بگیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان کانون قرآن دانشگاه بوعلی اردو جهادی ختم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد