Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی بندپی استاندار پایتخت در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: وظیفه ما در انتخابات عمل به قانون و رعایت اصل بی طرفی است و باید از آرای مردم به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.

وی افزود: همه می‌دانیم در شرایطی هستیم که دشمنان در صدد دلسرد کردن مردم از نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران تاکید کرد: مشروعیت هر نظامی متکی بر رای مردم و انتخابات است و به باور دانشمندان سیاسی حضور مردم در پای صندوق‌های رای نوعی قدرت معنایی تلقی می‌شود.

محسنی بندپی گفت: مشارکت حداکثری مردم نیازمند تامین امنیت انتخابات و ایجاد فضای رقابت کامل برای تمامی کاندیدا‌ها است.

وی اضافه کرد: به هرحال در کشور‌هایی که به نوعی ادعای برقراری کامل دموکراسی دارند هم حواشی مربوط به انتخابات وجود دارد.

محسنی بندپی اظهار کرد: باید زمینه‌های انتخابات پرشور و حماسی را برای مشارکت حداکثری مردم و کمترین حاشیه و بی طرفی کامل از سوی ستاد انتخابات استان تهران فراهم کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه رقابت در انتخابات باید سالم باشد، افزود: به فرمانداران تاکید می‌کنم که استفاده از تریبون‌ها برای تمامی کاندیدا‌ها باید یکسان باشد.

وی گفت: میانگین مشارکت استان تهران در سنوات قبل بین ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده است و این عدد باید افزایش یابد.

محسنی بندپی اظهار کرد: فرمانداران استان باید نسبت به انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات در شهرستان ها سریعتر اقدام کنند.

وی گفت: در سال ۹۸ قطعا جمعیت واجد شرایط در استان تهران جمعیت واجد رای دادن افزایش یافته و باید برای این جمعیت برنامه ریزی کنیم و صندوق‌های رای به فراخور جمعیت افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، گشت مشترک شناسایی ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی تفرجگاه غربالبیز با حضور مصدق سرپرست فرمانداری، محسنی الحسینی سرپرست، زارعزاده معاون مدیریت جهاد کشاورزی و خلیلی بخشدار مرکزی شهرستان انجام شد.


 محسنی الحسینی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مساعد جغرافیایی و آب و هوایی شهرستان، سوداگران زمین که منافع عمومی برایشان بی‌اهمیت است و دغدغه‌ای جز کسب منافع ندارند فعالیت گسترده‌ای جهت تغییر غیرمجاز کاربری در این حوزه قضائی دارند که اقدامات مقابله‌ای جهت شناسایی و برخورد قانونی با آنها در کنار پیشگیری از تغییر کاربری‌ها ادامه دارد.


 وی افزود: با توجه به اثرات غیرقابل جبران تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی که منجر به به خطر افتادن امنیت غذایی کشور می‌شود، لزوم مشارکت و نظارت همگانی برکسی پوشیده نیست؛ بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی به شماره ۱۳۱ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)
  • هشدارهای مهم محسنی اژه ای درباره حجاب و عفاف؛ به فراجا کمک کنیم | می‌توانیم خود را کنار بکشیم و بگوییم «کی بود کی بود؛ من نبودم»؟!
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • تردیدها نسبت به تداوم حمایت نظامی آمریکا از اوکراین پس از انتخابات ۲۰۲۴
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات