Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@12:51:14 GMT

سید جلال حسینی با سایر بازیکنان پرسپولیس تمرین کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۵۱۴

سرخپوشان در ورودی هتل به تمرین کردن پرداختند.

طرفداری- کاپیتان تیم پرسپولیس امروز با سایر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت که مصدومیت روز گذشته سید جلال حسینی کاپیتان این تیم نگرانی را به اردوی سرخ ها آورد اما کاپیتان پرسپولیس امروز همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت تا مشخص شود که برای بازی امروز مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازیکنان پرسپولیس مقابل در ورودی هتل میران تمرین سبکی را زیر نظر مارکو انجام دادند و به عرق گیری پرداختند. حسینی هم با وجود آسیبی که در تمرین روز گذشته دیده بود همراه با سایر بازیکنان در این تمرین حاضر شد و پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

دیدار تیم های پاختاکور و پرسپولیس امروز از ساعت 18 به وقت محلی و 17:30 به وقت تهران در تاشکند برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین سرخ‌ها در دو روز گذشته بدون حضور سرمربی برزیلی‌شان برگزار شد و این اولین تمرین سرخ‌ها با حضور اوسمار در سال جدید بود. تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس
  • آماده برای جنگ بقا زیر وزنه سنگین(عکس)