Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@00:36:37 GMT

توضیحات شرکت برنا ریل گستر تهران در مورد یک خبر

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۹۳۸

به گزارش خبرنگار ایلنا، در توضیحی که روابط عمومی شرکت برنا ریل گستر گستر تهران جهت تنویر افکار عمومی ارسال کرده است، آمده است:

شرکت برنا ریل گستر تهران یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار در بخش ریلی است که طرف قرارداد با شرکت حمل و نقل ریلی رجا می‌باشد. در حال حاضر این شرکت با بازسازی و تجهیز یک رام قطار (تعداد ۹ واگن) افتخار انتقال و جابه‌جایی مسافرین و هم میهنان عزیز کشورمان را در مسیر تهران-زاهدان و تهران – گرگان برعهده دارد و در این مهم همواره کوشیده است تا با ارائه خدمات مطلوب توسط پرسنل مجرب و مهمانداران خود، سفری خاطره انگیز را برای میهمانان قطار خود رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر این شرکت از ۱۵ نفر پرسنل ستادی و تعداد ۴۰ نفر مهماندار و خدمه قطار در انجام امور خود بهره می‌برد که همگی از نیروهای مجرب در حوزه کاری خود می‌باشند.

قرارداد همکاری این شرکت با شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سال ۱۳۹۴ به امضا رسید که در حال حاضر این قرارداد که شامل عملیات بازسازی و تجهیز واگن و راهبری قطار بود، به مرحله بهره‌برداری رسیده است و هم‌اکنون سوت قطار این شرکت در سرتاسر مسیرهای منتهی به شهرهای زاهدان و گرگان، شنیده می‌شود.

وضعیت صورت وضعیت‌های این شرکت و نحوه پرداخت‌ها توسط شرکت رجا در نقطه مطلوبی قرار دارد، و در همین راستا پرداخت‌های حقوق و دستمزد پرسنل نیز به‌روز بوده و هم اکنون مشکلی از این بابت وجود ندارد.

هم اکنون مذاکراتی بین شرکت برنا ریل گستر تهران و شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای توسعه ارائه خدمات این شرکت در حمل و نقل ریلی مسافر در مسیرهای فوق‌الذکر در جریان است و امید است با تحقق این مذاکرات، خدمات مطلوب این شرکت، به مسافرین محترم توسعه یابد که منجر به افزایش میزان اشتغال در این شرکت خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهمانداران رجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بهادری اظهار کرد: بلافاصله بعد از بروز این مشکل نیروهای راه آهن در محل حادثه حضور یافتند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: وجود مشکلات و آسیب به سازه‌های ریلی سیستان و بلوچستان همواره وجود دارد و به صورت مداوم کار بهسازی و تعمیرات انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: کارکنان پشتیبانی راه آهن به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند تا مشکل به وجود آمده در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

کد خبر 6082330

دیگر خبرها

  • سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان