Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@22:09:53 GMT

ساعت پخش ماه عسل 98 ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۳۱۰۸

ساعت پخش ماه عسل 98 ماه رمضان

ماه عسل رمضان ۹۸ احسان علیخانی ساعت پخش ماه عسل 98 کیه؟ ماه عسل پخش می شود؟

هر سال در ماه رمضان یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون ماه عسل احسان علیخانی بود که پیش از افطار از شبکه سه پخش می شد. ساعت پخش ماه عسل و اجرای احسان علیخانی باعث شده بود که هر ساله تعداد زیادی از مردم پای تلویزیون بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امسال احسان علیخانی با برنامه عصر جدید به تلویزیون آمده است و از سال گذشته این برنامه اول هفته ها از شبکه سه پخش می شده است.

به همین خاطر برخی از همان زمان در مورد پخش ماه عسل رمضان ۹۸ سوالات زیادی داشتند و پدیده هایی در مورد اینکه ماه عسل در رمضان سال ۹۷ پخش میشود یا نه وجود داشت.

 

طی روزهای گذشته همانطور که مشخص شد فینال برنامه عصر جدید در ماه رمضان ۹۸ از شبکه سه پخش خواهد شد بنابراین به نظر می‌رسد که هرگونه حضور احسان علیخانی در برنامه ماه عسل رمضان ۹۷ منتفی خواهد بود و این برنامه حتماً با اجرای احسان علیخانی پخش نخواهد شد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد با توجه به اینکه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی هویت یافته بود ساعت پخش ماه عسل رمضان ۹۸ هیچگاه اعلام نخواهد شد چرا که به احتمال زیاد این برنامه در رمضان ۹۸ مهمان خانه های مردم نخواهد بود.

در صورت تغییر برنامه های صدا و سیما و پخش ماه عسل این خبر به روز رسانی می شود

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه از ۱۹ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان مصادف با ۱۱ تا ۱۵ فروردین، با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی با موضوع محبت امیرالمونین (ع) پخش می‌شود.

برنامه «یاد خدا» به تهیه کنندگی مهدی حسین زاده در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰ پخش و روز بعد ساعت ۱۱ صبح تکرار می شود.

در سایر روز‌های ماه مبارک رمضان برنامه «یاد خدا» با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی شاهرودی، به بررسی اتفاقات پس از مرگ و پرسش و پاسخ درباره معاد می‌پردازد.

این برنامه باهدف تبیین، تعمیق و بررسی مفاهیم قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام از زبان کارشناسان برتر حوزه قرآنی و معارفی برای عموم جامعه تهیه و پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شد
  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • شبکه ۲ ویژه‌برنامه شب‌های قدرش را اعلام کرد
  • رمضان را دریاب
  • اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین