Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@11:26:33 GMT

رییس و اعضای ستاد انتخابات آذربایجان شرقی منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۳۱۲۹

رییس و اعضای ستاد انتخابات آذربایجان شرقی منصوب شدند

استاندار آذربایجان شرقی با صدور احکام جداگانه‌ای، رییس و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» طی حکمی علیار راستگو را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌‌شرقی در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین در احکام جداگانه‌ای مرتضی محمدزاده را به عنوان دبیر و حمیدرضا قاسم‌زاده را به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

همچنین بر اساس احکام صادر شده از سوی استاندار، جهانگیر اسکندرزاده به عنوان رئیس کمیته امنیتی، محمد شهابی به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات، فرداد تیموری به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات، حسن پاشازاده به عنوان رئیس کمیته حقوقی، ذوالفقار همتی به عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و احد جودی به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

گفتنی است، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال‌جاری همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری مسجد برنامه های ماه رمضان روزنامه مشهد ستاد انتخابات تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

با حکم رئیس دستگاه قضا؛ نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در احکام صادر شده از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی از این پس به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در این شورا حاضر خواهند بود.

مرکز رسانه قوه قضائیه - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر منصوب شد