Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه ۱.۵ میلیارد نفر در جهان از نعمت برق بی بهره هستند، گفت: خوشبختانه در ایران پوشش برق رسانی ۱۰۰ درصد شده است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمدحسن متولی زاده امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار داشت: جایگزینی برای مدیرعامل بر اساس فراخوان صورت گرفت و نیروهای توانمندی اعلام آمادگی کرده بودند و در نهایت، رضا غفاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عبور از پیک مصرف برق مهمترین برنامه شرکت توانیر در سال جاری بوده و تمام تلاش ما تحقق این مهم با حمایت مردم و مسئولان به ویژه برای فصل تابستان بدون خاموشی است.

وزارت نیرو مکلف به لغو افزایش تعرفه برق شدمدیریت مصرف برق در بخش صنایع در اردبیل اولویت اساسی استاردکانیان: هیچ بن‌بستی در بخش آب و برق نداریم/ تحریم‌ها ما را به خودکفایی رساند

 مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به رشد جمعیت و توسعه تجهیزات و تاسیسات برق در کشور گفت: شاخص‌های برق و تأسیسات نصب شده حدود 20 برابر نسبت به وضعیت قبل از انقلاب و 10 برابر رشد جمعیت شده است.

متولی زاده به حضور موفق شرکت توانیر در سیل اخیر اشاره کرد و افزود: صنعت برق در بحث سیل پیشتاز بوده و عملکرد موفقی در استان مازندران و سایر استان های کشور در زمینه رفع مشکلات برقی داشته است.

وی با بیان اینکه 1.5 میلیارد نفر در جهان از نعمت برق بی بهره هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ایران پوشش برق رسانی 100 درصد شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: این افتخاری برای صنعت برق ایران بوده که با توجه به توان فنی و مهندسی، صنعت برق را همگانی کنند.

در پایان مراسم از خدمات قاسم شهابی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق مازندران تقدیر و رضا غفاری به عنوان مدیرعامل جدید توزیع برق مازندران معارفه شد.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور در ساری برگزار می‌شود.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با بیان اینکه انتظار میرفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.
آیت الله محمدی لایینی از اقدامات حسینی پور در استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات حسینی پور در استان به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیر بومی در مازندران هم موثر باشد از استاندار جدید خواست با شناسایی خلا‌های موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و ... خدمات ارزنده‌ای به استان ارایه دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید تعامل و همکاری خواهند داشت
از وزیر کشور خواست با ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد
بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست ساخت این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود