Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرهاد مجیدی با نظر مدیران استقلال اختیار تام برای بستن تیم در فصل نقل و انتقالات دارد و به همین خاطر نیز ازحالا رایزنی‌های خود را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کرده است.

 

مجیدی برای آنکه اعتماد سکوها را از دست ندهد با وسواس زیادی بازیکنان موردنظرش را گلچین می‌کند. در آخرین خبرها شنیده شده فرهاد به واسطه روابط خوبی که با مدیران اسپانیول اسپانیا دارد قصد دارد یک بازیکن لالیگایی را به تیمش اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پل لوزانو نام ستاره جوان مد نظر فرهاد است که در تیم اسپانیول B به میدان می‌رود اما سابقه سه بازی در لالیگا را نیز در کارنامه دارد. پست بازی او هافبک وسط است. لوزانو قابلیت بازیسازی را نیز داراست و مجیدی به همین خاطر او را برای ترکیب استقلال برگزیده است. این هافبک اسپانیایی سابقه 7 بازی ملی در رده‌های زیر 16 تا 19 سال فوتبال اسپانیا را داراست و قیمت او 320 هزار یورو تعیین شده است.

 

مجیدی که مدتی را  در آکادمی اسپانیول گذرانده است پیشنهاد جذب قرضی و با بند بازخرید این بازیکن را داده است. باید دید سرنوشت این انتقال به کجا می‌انجامد.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل