Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:09:34 GMT

آخرین وضعیت توزیع گوشت تنظیم بازاری

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۵۷۴

به گفته‌ی مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گوشت تنظیم بازاری از ابتدای اسفند ماه سال گذشته در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نمی‌شود.

به گزارش«تابناک» به نقل از ایلنا محمد قبله افزود: شیوه توزیع گوشت تنظیم بازاری از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تغییر کرده است و گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار و اصناف توزیع نمی‌شود، در نتیجه اخباری که در خصوص شیوه توزیع گوشت با کارت ملی در این مراکز مطرح می‌شود هیچ مبنایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: گوشت با دریافت کارت ملی یا کد ملی افراد توزیع نمی‌شود، بلکه توزیع بر اساس کد ملی سرپرست خانوار انجام می‌شود.

قبله افزود: طبق برنامه ریزی با هدف دسترسی خانوار به گوشت با قیمت تنظیم بازار، مقرر شده است به ازای هر کد ملی سرپرست خانوار چهار کیلو گوشت یا نیم شقه تخصیص یابد، در نتیجه در فرآیند تخصیص نیازی به حضور افراد خانوار وجود ندارد.

او اظهار کرد: از سوی دیگر، گوشت بین جامعه هدف یعنی جامعه هدف کارگری، کارمندی لشگری و کشوری و ... توزیع می‌شود و خبر ضرورت حضور فرزندان برای دریافت گوشت در فروشگاه‌ها صحت ندارد.

این توضیحات مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت پاسخ به اظهاراتی است که گفته می‌شود: در حال حاضر سرپرست خانوار‌ها نمی‌توانند با کارت ملی فرزندان خود، سهمیه گوشت دولتی آنان را دریافت کند چراکه مسئولان توزیع ادعا می‌کنند، تحویل سهمیه ماهیانه گوشت دولتی تنها با حضور شخص ممکن است و برای همین منظور، فرزند شاغل یا دانش آموز یک خانوار باید برای دریافت ۲ کیلو گوشت به نرخ دولتی مرخصی بگیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک گوشت تنظیم بازار وزارت صمت معامله قرن افزایش قیمت بنزین دادگاه لاهه سید عباس موسوی حملات غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز میرزایی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۹۰ تن شکر خانوار در این استان در دو مرحله تأمین و توزیع شد که ۷۲ تن از آن در نمایشگاه بهاره عرضه شد.

وی افزود: همچنین شکر صنف و صنعت در چهارمحال و بختیاری در دو مرحله به میزان ۱۲۰ و ۸۰ تن، تأمین و عرضه شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از عرضه ۲۷/۵ تن مرغ منجمد وارداتی خانوار و ۱۶ تن در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۴۷ تن گوشت منجمد خانوار و ۶ تن بهاره تأمین و توزیع شده است.

کد خبر 6086442

دیگر خبرها

  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟