Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:57:15 GMT

هوشیاری مردم، سرقت در تیران را 9 درصد کاهش داد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۶۳۵

هوشیاری مردم، سرقت در تیران را 9 درصد کاهش داد

سرهنگ علی صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در 40 روز نخست امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل این میزان سرقت در تیران و کرون کاهش داشت که موجب ناکامی سارقین در انجام اقدام مجرمانه و همچنین دستگیری آن ها شده است.
وی بیان کرد: نگهداری نکردن وسایل گران بها در منزل، رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات امنیتی برای امکان تجاری و مسکونی، هوشیاری نسبت به تردد و رفت آمدهای مشکوک، توجه به توصیه های امنیتی پلیس و همبستگی اجتماعی در حفظ و حراست امنیت محله ها از جمله اقدامات مردم منطقه برای ارتقای امنیت و کاهش سرقت بوده که رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی تیران و کرون ادامه داد: با همکاری مسئولان در اختصاص خودرو به پلیس و افزایش ناوگان حمل و نقل عملیاتی نیروی انتظامی شهرستان تیم های گشتی افزایش یافته و ورودی و خروجی شهر کنترل و مسیرهای محلی در کنترل پلیس است.
وی یادآورشد: با چنین اقداماتی سرقت منازل 80 درصد کاهش و سرقت های مغازه، تجهیزات داخل ماشین و وسایل و ابزار آلات به صورت متفاوت کاهش داشته است.
وی با بیان این که نصب دوربین های مدار بسته در اطراف شهر و کنترل و ورودی خروجی های شهرستان یکی از برنامه های امسال است، تصریح کرد: با چنین اقدامی علاوه بر کنترل وضعیت ترافیکی مسائل امنیتی منطقه کنترل خواهد شد.
صادقی ایجاد ایست و بازرسی های سیار و مقطعی را در کاهش جرائم و دستگیری مجرمان مهم اعلام کرد و گفت: راه اندازی پاسگاه دائمی در محور های مواصلاتی شهرستان از نیازهایی است که با همکاری نهادهای اداری شهرستان و نیروی انتظامی کشور باید پیگیری شود.
وی به تغییر راهکارهای برای سرقت اشاره و اضافه کرد: روش های نوین از روش های جدید مجرمان برای انجام اقدامات مجرمانه و ضد قانونی است که این موضوع نیز نیازمند هوشمندی مردم است.
تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان و در مسیر مواصلاتی استان های جنوبی کشور قرار گرفته است.
7131/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اصفهان خودرو سرقت فرمانده انتظامی ناوگان حمل و نقل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟

به گزارش پارس نیوز ، داوود منظور ظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی فرماندار در قالب سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهتر شدن وضعیت معیشت کارکنان دولت خبر داد و ابراز کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در کنار رشد میزان دریافتی حقوق‌ها، مضافاتی مانند عائله، رفاهی و … کارمندان نیز رشد خوبی کرده است، افزود: در ارتباط با حقوق و دستمزد کارمندان اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش شده تا تورم کاهش یابد، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای پایین آوردن تورم و رفاه مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت تلاش دارد با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مندی مردم کشورمان را فراهم آورد، بیان کرد: تلاش ما این است که امسال بتوانیم با پایین نگه داشتن تورم و کاهش تورم به روند بلندمدت، این امکان را فراهم کنیم که افزایش‌ها در حقوق و دستمزد به رفاه بیشتر برای مردم منجر شود.

وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مشتمل بر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.پ

منبع:  مهر

دیگر خبرها

  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • چگونه می‌توان بیماری دیابت را کنترل کرد؟
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت