Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:52:32 GMT

فوتبال جهان| احتمال هم‌تیمی شدن خوان ماتا با جهانبخش

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۶۵۰

فوتبال جهان| احتمال هم‌تیمی شدن خوان ماتا با جهانبخش

فوتبال جهان - هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ مورد توجه باشگاه برایتون قرار گرفته است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ نشریه انگلیسی «میرر» گزارش داد باشگاه برایتون به دنبال به خدمت گرفتن خوان ماتا در تابستان پیش‌رو است، بازیکنی که در پایان فصل جاری قراردادش با باشگاه منچستریونایتد به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد، تئاتر رویاها را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایتون که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد پس از قطعی شدن بقایش در لیگ برتر انگلیس به فکر تقویت ترکیب خود برای فصل آینده افتاده است.

هافبک 31 ساله منچستریونایتد که تا کنون تمایلی به تمدید قرارداد نشان نداده، همچنین مورد توجه دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید قرار دارد. باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد تمدید یک ساله قرارداد به ماتا داده است، اما هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ نسبت به ادامه حضور در این تیم اطمینان ندارد و دلیل اصلی‌اش هم دقایق کم بازی است که به وی می‌رسد.

تاوان سنگین از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان برای بازیکنان منچستریونایتد

ماتا که در سال 2014 از چلسی به منچستریونایتد پیوست، تا کنون در 218 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 45 گل نیز به ثمر رسانده است. او همچنین یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را با شیاطین سرخ تجربه کرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!

یک هفته از اتمام لیگ شانزدهم زنان می‌گذرد و حالا بعد از اتمام این لیگ مهیج و زیبا، افسانه چترنور که به همراه زهرا قنبری موفق شد با ۱۹ گل زده، برای دومین فصل پیاپی عنوان خانم گلی این رقابت‌ها را به دست آورد.

او درباره اینکه طرفدار چه تیمی است و بازیکن مورد علاقه‌اش چه کسی است گفت: من طرفدار استقلال هستم و اگر این باشگاه در لیگ زنان تیم بدهد دلم می‌خواهد پیراهن آبی به تن کنم. بازیکن مورد علاقه‌م بین فوتبالیست‌های مرد هم مهدی قایدی است که برای او آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبر ورزشی

tags # فوتبال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴