Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم رئیس پلیس راهور ناجا، سرهنگ حسین رمضانی رئیس بازرسی پلیس راهور ناجا شد.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم تودیع رئیس قبلی و معارفه رئیس جدید بازرسی پلیس راهور ناجا گفت: باید از فرصتی که داریم حداکثر استفاده را کنیم و گره‌گشای زندگی مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش به حال همکارانی که احساس امنیت را به مردم می‌دهند. آرامش را به مردم هدیه می‌کنند.

وی خطاب به همکاران خود گفت: تا هستید مشکل را حل کنید و در نهایت اقتدار و مهربانی رفتار کنید که مبین فرمایش رهبر معظم انقلاب است و همانا اقتدار باید باشد، ولی با رأفت و مهربانی.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بازرسی موظف است تدابیر و دستورات سازمان را اجرا و نظارت کند و در نهایت آرامش و رأفت و مقتدرانه عمل نماید. بازرسی باید بحث صیانت در همکاران و اجرای مقررات را مد نظر قرار دهد و مدیران نیز حتماً همتا پروری کنند.

وی به کتاب الهی و دستورات آن اشاره کرد و یادآور شد: سه چیز را قرآن به ما پرهیز داده است. اول گمان بد. یعنی تا می‌توانید مثبت گرا باشید. حسن ظن خیلی خوب است؛ راجع به کسی فکر بد نباید کرد. دوم تجسس، نباید تجسس و موشکافی کرد. باید بنا را بر خوبی‌ها و نبود عیب‌ها گذاشت و سوم غیبت. متأسفانه غیبت در بین مردم و سازمان زیاد است. من به شما مسئولان می‌گویم هیچ وقت به غیبت گوش نکنید.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: سرهنگ دهقانی چندین سال در راهور خدمت کردند و زحمات زیادی متحمل شدند. برای ایشان آرزوی صحت و سلامت داریم.

وی گفت: سرهنگ رمضانی هم که قبلاً در راهور خدمت می‌کردند. معاون امور بین‌الملل و حقوقی و رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا بودند. نگاه و تفکر سیستمی دارند برای ایشان هم آرزوی توفیق در سمت جدید داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ شریفی گفت: شستشوی خودرو در کنار خیابان ممنوع است و جریمه دارد.

صحبت های رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 846657 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم تعويض پلاك تهران خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!