Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@21:57:14 GMT

40 روستای بیجار به شبکه اینترنت پرسرعت مخابرات متصل است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۹۶۰

40 روستای بیجار به شبکه اینترنت پرسرعت مخابرات متصل است

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت های خدمات تلفن همراه و اینترنت روستایی به سایر اپراتورها واگذار شده است، اظهار داشت: این شرکت در استان بیش از تعهدات خود عمل کرده است.
وی افزود: مخابرات استان در زمان ایجاد و توسعه خدمات مخابراتی در مناطق روستایی براساس وظایف محوله، موفق شد 115 روستای شهرستان بیجار را تحت پوشش خدمات موبایل همراه اول قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حکمت با بیان اینکه رفع خلا دیجیتالی بین شهرستان بیجار با سایر نقاط در راستای ارائه خدمات یکسان به مشتریان از جمله اقدامات اولویت دار در دستور کار بود، یادآور شد: با تلاش همکاران توانستیم که این اختلاف را با رعایت استانداردهای جهانی به حداقل و در بعضی نقاط به صفر برسانیم.
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: برای اولین بار فعالیت و کارهای زیر ساختی چشمگیری برای توسعه تلفن ثابت در شهر حسن آباد یاسوکند انجام شده که مشتریان این شهر می توانند از خدمات مخابرات در این حوزه بهره مند شوند.
وی از اجرای پیشرفته ترین تکنولوژی های مد نظر در حوزه مخابراتی بیجار خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر در شهرهای توپ آغاج، بابارشانی، پیر تاج و حسن آباد یاسوکند آخرین و پیشرفته ترین تکنولوزی های دنیا در حوزه خدمات تلفن همراه نسل چهارم (4G) ارائه می شود.
در حال حاضر سه هزارو 882 مشترک همراه اول، 29 هزار و740 مشترک تلفن ثابت و سه هزار و 849 مشترک اینترنت پرسرعت در شهرستان بیجار از خدمات مخابرات منطقه کردستان بهره مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اینترنت تلفن همراه روابط عمومی مخابرات مد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان