Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت تدوین برنامه های جامعه برای اجرای پروژه های صنعت برق گفت: هدر رفت ۱۳ درصدی برق در بخش های مختلف استان باید با برنامه ریزی کنترل شود. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین زادگان امروز در دیدار مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه رونق صنعت و تولید و آسایش مردم مستقیما به تامین برق وابسته است، اظهار داشت: پدافند غیر عامل استانداری با عنایت به اهمیت مساله موضوع برق را در محور کارهای خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدررفت 13 درصدی برق در بخش های مختلف استان باید با برنامه کنترل شود و باید در صنعت برق به سوی برنامه های جامع عملیاتی و اجرایی دارای ضمانت  برویم.

استاندار مازندران گفت: باید فرهنگ سازی مصرف بهینه برق در اولویت برنامه های این بخش قرار گیرد و اجرای برنامه های این حوزه نیاز به همکاری های فرابخشی و بهره گیری از ظرفیت سمن ها، رسانه ها، رسانه ملی و نهادهای تبلیغی فرهنگی دارد.

حسین زادگان تاکید کرد: باید امور را مردم محور کنیم و با استفاده از ظرفیت دانش آموزان بعنوان پیام آوران و فرهنگ سازان مصرف بهینه برق، مصرف آن را در جامعه به سطح استاندارد برسانیم.

مناطق مه‌گیر مازندران از برق رایگان بهره‌مند شوندمدیرعامل توانیر در ساری: پوشش برق‌رسانی در کشور 100 درصد شدپرآبی سدها آذربایجان غربی را از خاموشی‌های برق نجات داد

وی افزود: پذیرش مسئولیت اجتماعی بعنوان راهکار اصلی اجرای برنامه های بزرگ در بخش های مختلف نهادینه شود و مردم بعنوان بدنه اصلی و موثر جامعه در تحقق برنامه ها نقش ایفا کنند.

استاندار مازندران تاکید کرد: برنامه های کاهش، کنترل و مصرف بهینه برق باید پیش از ورود به زمان پیک مصرف تهیه و تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه بطور جدی از برنامه های صنعت آب و برق حمایت می شود، گفت: باید با روش‌های خلاق و طرح های فرهنگی و تبلیغی و ارایه مشوق های لازم؛ برنامه مرتبط با مصرف بهینه برق را عملیاتی کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران نیز چونان دیگر آحاد جامعه باید در حوزه خانواده و دستگاه متبوع برای مصرف بهینه برق بطور جدی ورود کنند، افزود: به بخش تولید هم دستورات لازم برای کنترل مصرف برق داده شده است.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال گذشته ۱۳۷ نفر که ۱۳۵ نفر مرد و ما بقی زن بودند بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در سال 1402 به ترتیب شهرستان ساری  با  18، آمل با 16 و نور با 13 نفر بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

 وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندیمی با 63 نفر و با افزایش 19 درصدی همراه بوده و برق گرفتگی با 34 مورد افزایش 31 درصدی داشت.

عباسی ادامه داد: اصابت جسم سخت با 25 نفر و افزایش 25 درصدی همراه بود و سایر موارد با  15 مورد در رتبه بعدی قرار دارد. 

خرداد ماه بیشترین فوتی

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس تفکیک ماه خرداد  با 17 نفر  و ماه‌های فروردین، آبان، آذر و دی هر کدام با 13 مورد بیشترین مورد و اردیبهشت با 7 مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است.

سنین 41 تا 50 بیشترین فوتی

عباسی افزود: سنین 41 تا 50 سال با 34 مورد بیشترین فوتی و بیش  از 61 سال با 8 فوتی کمترین آمار را داشتند.

871 مصدوم حادثه کار

وی تصریح کرد: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان 871 مصدوم شدند که 810 نفر مرد و ما بقی زن مصدوم ناشی از حوادث کار در سال 1402 بودند و به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  یک نفر بیشتر گزارش شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!