Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@04:51:55 GMT

هزاران هشتگ‌ روزانه دشمن برای بحران‌سازی در بازار

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۵۴۲۳

به گزارش پارسینه، رضا رحمانی در نشست ستاد تنظیم بازار با تاکید بر ضرورت بکارگیری تدابیر لازم برای تامین نیاز‌های مردم اظهار کرد: در شرایط فعلی تمامی دستگاه‌ها باید تمام وقت فعال باشند؛ چنانکه به معاونین خود دستور داده ام اگر نیاز باشد ۲۴ ساعته در وزارتخانه بمانند و برای حل مشکلات و اجرای برنامه‌ها وقت بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی راه انداخته است، گفت: در دوران جنگ تحمیلی با وجود آنکه وضعیت اقتصادی و درآمد‌های کشور به مراتب بدتر از امروز بود، اما جنگ روانی علیه کشور وجود نداشت که این مسئله، کار مدیریت را ساده‌تر می‌کرد.

رحمانی اضافه کرد: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالا‌هایی که ظرفیت بحران سازی دارند، ایجاد می‌کند تا فضا را به هم بریزد.

بیشتر بخوانید

خجسته: دولت تعیین قیمت خودرو را به دلالان سپرده است

بازار خودرو با بستن سایت‌های قیمت گذاری آرام می‌شود؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید با تدابیر لازم و اطلاع رسانی صحیح، تبلیغات دشمن را بی اثر کرد، گفت: واقعیت‌های کشور باید به مردم اطلاع رسانی شود؛ چراکه اگر مردم در جریان امور باشند با مسوولان همراهی خواهند کرد و شرایط را درک می‌کنند.

به گفته‌ی رحمانی، دشمن در فضای مجازی به گونه‌ای فضاسازی می‌کند که گویی مسئولان به مشکلات مردم توجهی ندارند، در حالی که اینگونه نیست و مسوولان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته اند.

او راه مقابله با تحریم را تسهیل امور و اعتماد به مردم و بخش خصوصی دانست و گفت: در این فضا برخی اعتقاد دارند با تسهیل امور، امکان ظهور بابک زنجانی‌ها بیشتر می‌شود و از این بابت ترس دارند که در این مورد، دستگاه‌های نظارتی باید مراقبت لازم را انجام دهند و با سوء استفاده کنندگان احتمالی برخورد کنند.

رحمانی افزود: در شرایط فعلی باید از ظرفیت‌هایی همچون بازارچه‌های مرزی و دیگر امکاناتی که در استان‌های مرزی وجود دارد، بهره برد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رضا رحمانی وزیر صمت بحران فضای مجازی کالا هشتک جنگ اقتصادی جنگ روانی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟

به گزارش همشهری آنلاین، ساختمان‌های ناایمن در تهران شناسایی و با اقدامات صورت گرفته شاهد روند کاهشی این ساختمان‌ها هستیم. قدرت الله محمدی با بیان این مطلب تاکید کرد: همچنان ساختمان‌های ناایمن در محدوده بازار قرار دارد که تهدید و خطر بزرگی برای تهران محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: «در کنار توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی و تجهیزات ایمنی قطعا باید در بخش جنوبی بازار اقدامات جدی در زمینه ایمن سازی ساختمان‌ها پیگیری شود و قرار است رفع مشکلات در بخش جنوبی بازار اجرایی و عملیاتی شود. بازدید کارشناسان فنی از ساختمان‌ها توسط کارشناسان در حال انجام است، به طور حتم مالکان باید طبق چک لیست سازمان آتش نشانی عمل کنند و اقدامات لازم برای ایمن سازی ملک خود را انجام دهند.»

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی تعداد ساختمان‌های ناایمن پایتخت طی یکسال و نیم گذشته از ۱۲۹ به ۷۵ ساختمان کاهش یافته است؛ این در حالیست که ۵۰ درصد ساختمان‌های دولتی موجود در شهر تهران تاییدیه آتش‌نشانی را ندارند. محمدی همچنان تاکید کرد که پرونده ساختمان‌های ناایمن در این دوره مدیریت شهری بسته می‌شود.

محمدی افزود: پاساژ ناهید، پاساژ فجر، شرکت ژال در خیابان شریعتی، ساختمان هرمزان در سعادت آباد، مجتمع تجاری بوستان در پونک و برخی پاساژهای بازار بزرگ تهران از جمله گرند هتل، ساختمان‌هایی هستند که هنوز ایمن سازی نشده‌اند.

کد خبر 845142 منبع: ایرنا برچسب‌ها آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران بازار بزرگ تهران

دیگر خبرها

  • امکان تحقق رشد اقتصادی مطلوب در ۱۴۰۳ با اصلاح سیاست‌ها
  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • شور و شوق کاربران عرب‌زبان از عملیات وعده صادق با کلیدواژه «شکرا ایران»
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟