Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «انتقام‌جویان: آخر بازی» جدیدترین محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی در دومین هفته نمایش خود ۱۴۵.۸میلیون دلار در آمریکا و ۲۸۲.۲میلیون دلار نیز در گیشه بین‌الملل فروخت تا با مجموع فروش حدود ۲.۲ میلیارد دلار از فروش ۲.۱۸۷ میلیارد دلاری فیلم «تایتانیک» (۱۹۹۷) به کارگردانی «جیمز کامرون» عبور کند تا نام خود را به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون در رتبه اول پرفروش‌های تاریخ سینما فیلم «آواتار» (۲۰۰۹) دیگر ساخته «جیمز کامرون» با فروش ۲.۸ میلیارد دلار قرار دارد و با قسمت جدید مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی «انتقام جویان» امیدوار است با حفظ روند موفق فروش خود این جایگاه را از آن خود کند.

در طول تمام ادوار سینما تاکنون تنها ۵ فیلم موفق به فروش بالغ بر دو میلیارد دلار شده‌اند که به ترتیب «آواتار» (۲.۸ میلیارد دلار)، «انتقام جویان: آخر بازی» (۲.۲ میلیون دلار)، «تایتانیک» (۲.۱۸۷ میلیون دلار)، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (۲.۰۶۸ میلیارد دلار) و «انتقام جویان: جنگ ابدیت» (۲.۰۴۸ میلیارد دلار) هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جنگ دلار فرهنگ و هنر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش

رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون عدد فروش، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین متولی، رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: پرفروش‌ترین دارو‌ها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: دارو‌هایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین دارو‌های تأمینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: دارو‌هایی که نام برده شد، ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

دیگر خبرها

  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • الفتی در ژیمناستیک ایران تاریخ‌ساز شد
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست