Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@13:49:58 GMT

ستاره‌های فهرست تابستانی یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۵۵۴۷

ستاره‌های فهرست تابستانی یوونتوس

درحالیکه مکس آلگری، سرمربی یوونتوس خود را برای ولخرجی در تابستان پیش رو آماده می‌کند، پل پوگبا، ماتیس دی‌لیخت، ایسکو از جمله ستاره‌هایی هستند که او برای تیمش هدف گرفته است.

به گزارش مشرق، ماسیملیانو آلگری، سرمربی یوونتوس به زودی برای گفتگو درباره انتقال بازیکنان جدید در فصل تابستان با مدیران ارشد یوونتوس دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی بانوی پیر تورین امیدوار است در دیدار با رئیس باشگاه، آندره‌آ آنیلی بتواند رضایت او را جلب کرده و قول بودجه لازم برای خرید بازیکنان مورد نیازش را از او بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مبلغ فروش دیبالا مشخص شد

این در حالی است که فابیو پراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در تعامل با آلگری فهرستی از ستاره‌های مورد نظر یوونتوس برای فصل تابستان تهیه کرده که پل پوگبا از منچستریونایتد، آدریان رابیو از پاری سن‌ژرمن، ماتیس دی‌لیخت از آژاکس، تانگوی اندومبله از لیون، و ایسکو و خامس رودریگز از رئال مادرید از جمله ستاره‌های موجود در آن هستند.

روابط خوب یوونتوس و رئال مادرید بعد از انتقال کریستیانو رونالدو از باشگاه اسپانیایی به تورین باعث شده این احتمال که دو باشگاه امسال تابستان هم بتوانند در مذاکرات‌شان درباره انتقال چند بازیکن دیگر به توافق برسند را افزایش داده است.

ایسکو یکی از ستاره‌هایی است که آلگری علاقه ویژه‌ای به جذب او دارد و از این گذشته خامس رودریگز، بازیکن بایرن مونیخ که به صورت قرضی در بایرن بازی می‌کند هم امسال تابستان به رئال بازخواهد گشت و ممکن است از رئال به یوونتوس منتقل شود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بازیکنان فوتبال سری A ایتالیا فهرست یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی

رئیس پیشین یوونتوس تاریخ بیستمین اسکودتوی بیانکونری را به رقبای خود یادآوری کرد. 

امشب اینتر با پیروزی 2-1 مقابل میلان توانست اسکودتوی این فصل را با اقتدار به دست آورد. 

در حالی که اکانت رسمی باشگاه یوونتوس، قهرمانی اینتر را تبریک گفت، آندره آ آنیلی سهامدار باشگاه در صفحه X خود این واکنش را نشان داد:

آندره آ آنیلی با خط رومی نوشت:

16 می 1982 

و زیر آن شعار باشگاه یوونتوس را نوشته است: "تا پایان"

این تاریخ به بیستمین اسکودتوی یوونتوس اشاره دارد. 42 سال پیش بیانکونری بالاتر از فیورنتینا موفق شد بیستمین اسکودتوی خود را جشن بگیرد و ستاره دوم را نصب کند. یوونتوس 36 اسکودتو دارد و ستاره سوم را هم نصب کرده اما آنها معتقدند در زمین 38 اسکودتو دارند زیرا قهرمانی های سال های 2005 و 2006 به دلیل کالچوپولی در دادگاه از آنها گرفته شد و قهرمانی سال 2006 به اینتر داده شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی