Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@11:50:52 GMT

وکیل سابق ترامپ راهی زندان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۵۶۵۸

وکیل سابق ترامپ راهی زندان می‌شود

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مایکل کوهن تا ساعت دو بعد از ظهر امروز به وقت محلی مهلت دارد تا خودش را به یک زندان فدرال در شهر "اوتیسویل" واقع در شمال غرب نیویورک معرفی کند. این یک زندان با تدابیر امنیتی حداقلی است که به زندان مجرمان "یقه سفید" در آمریکا مشهور است.

کوهن که از شغل وکالت نیز محروم شده برای طی کردن این مجازات حبس اکنون باید به جای کت و شلوار، لباس زندان را به تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در هفته‌های اخیر تلاش می‌کرد تا مجازاتش را کاهش داده یا اجرای آن را تعویق بیندازد اما تلاشهایش با شکست روبه‌رو شد.ماه گذشته میلادی، وکلای مدافع او از دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا خواستند تا در پی شهادتهایی که او در کنگره داده، به نفع موکلشان مداخله کنند اما آنها از قبول این کار سرباز زدند.

دادستان‌های فدرال در نیویورک نیز درخواستهای کوهن را قبول نکردند. کوهن در ابتدا قرار بود در ماه مارس مجازاتش را شروع کند اما یک قاضی با تأخیر دو ماهه اجرای مجازات او موافقت کرد تا او از عمل جراحی بهبود پیدا کند و به برخی کارهایش نیز رسیدگی کند.

کوهن ۵۳ ساله تنها فردی است که در ارتباط با پرداخت حق‌السکوت به زنانی که با ترامپ رابطه غیراخلاقی داشتند متهم شده است.

دادستان‌های فدرال گفته اند که ترامپ به او دستور پرداخت این حق السکوتها را داده است اما ترامپ هر گونه رابطه داشتن با این زنان را رد کرده است.

کوهن همچنین به دروغگویی به کنگره در مورد موضوع پروژه ساخت برج ترامپ در مسکو و همچنین اتهام فرار از پرداخت مالیات و تقلب بانکی اعتراف کرد.

به مجرد ورود کوهن به زندان او باید تحت بررسی‌های پزشکی و سلامت روان قرار بگیرد و یک وظیفه نیز در زندان همچون تمیز کردن اتاق ملاقات یا کارهای دیگر را متقلب شود. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟

همزمان با طرح احتمال حضور ترامپ در انتخابات آمریکا دوباره برخی در ایران با ترامپ هراسی به دنبال ماهی‌گیری سیاسی و اقتصادی هستند اما چرا این افراد ترامپ‌هراسی می‌کنند و چه نفعی از این موضوع می‌برند و چه میزان تحلیل‌هایشان درست است؟ در گفتگو با مسعود براتی کارشناس اقتصادی و معاون سابق سازمان سرمایه‌گذاری‌ و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به این موضوع پرداختیم.

دریافت 94 MB

خبرنگار: مهدی پناهی / تصویربردار: یزدان قربانی / تدوینگر: امین نصراللهی

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در مسجد وکیل و بوستان دراک‌ برگزار می‌شود
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی راهی برای کنترل جرایم و کاهش تصادفات
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • راهی برای وصل کردن مستقیم شیلنگ به لوله آب + آب
  • دو نکته حقوقی از زبان وکیل ملکی: الزام به تنظیم سند رسمی و خلع ید
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت