Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@13:57:42 GMT

وزارت علوم: اعمال افزایش حقوق استادان از اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۵۶۸۱

بر اساس مصوبه هیأت دولت، افزایش 18 درصدی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه ها برای سال 98 اعمال می شود. آفتاب‌‌نیوز : معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: افزایش 18 درصدی حقوق اعضای هیأت علمی از اردیبهشت ماه اعمال می شود.
محمدتقی نظرپور اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیأت دولت، افزایش 18 درصدی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه ها برای سال 98 اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره زمان اعمال این افزایش 18 درصدی، تاکید کرد: به دلیل عدم صدور احکام، افزایش حقوق ها از فروردین ماه اعمال نشد. اگر دانشگاه ها زودتر اقدام کنند و احکام صادر شود از اردیبهشت افزایش ها واریز می شود.
به گفته معاون اداری مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، افزایش حقوق فروردین ماه هم در اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
 هیأت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی، ضریب حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه ها را 30200 ریال تعیین کرد.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت علوم حقوق حقوق استادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می شود. اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر 6080762

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان